En helt underbar "Lövkojan"...

Inspiration / Permalink / 5
Igår tillbringade jag eftermiddagen och kvällen med några kollegor. Vi har en tradition att träffas hos en av killarna i hans stuga utanför Fiskebäckskil för kräftskiva och i går såg jag lite extra fram emot besöket. Han har nämligen byggt en gäststuga och utgått från Lövkojan, friggeboden som designats av Hus & Hem. Jag måste erkänna att jag blev paff när jag klev innanför dörren för den visade sig vara helt underbart personligt inredd. Med en fläkt från svunna tider, många små personliga detaljer och oväntade inslag har han skapat en alldeles fantastisk gäststuga! Välkommen på en titt!

Tips: Om du gillar min blogg så kanske du vill lägga en röst på mig? Jag är nämligen nominerad hos Vi i Villa och kan utses till "Augustibloggen" men då behöver jag DIN RÖST!!. Läs mer här!!


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Helen:

Vilken ovanligt inredd gäststuga! Kanske inte riktigt min stil men helt otroligt genomförd!

Härligt att vara på Skaftö, min mamma härstammar därifrån och har mormor kvar där!

#2 - - Anna:

Men så personligt han har inrett den. Kul med annorlunda miljöer och detaljer. Häftigt!



Mvh



Anna

#3 - - Sök och du skall finna:

Här var det riktigt kul att få titta in! Alltid roligt med lite nya kreativa tankar.

Fördomsfullt undrar jag om det finns en kvinna som "hjälpt till" med interiören...



Tack och ha det gott!

#4 - - Ellas Inspiration:

Hej "Sök och du skall finna"1



Nej, det finns ingen kvinna bakom den piffiga inredningen utan här har vi en väldigt kreativ och go kille.



Mvh



Karin

#5 - - Mrs. b:

Fint och personligt! Jag gillade speciellt "våningssängarna"!

Till top