BERTIL följde med hem...

/ Permalink / 7
Igår tog jag och en kollega en snabbtur till IKEA för att spana in årets nyheter och självklart göra några inköp. Dessutom passade jag på att bläddra i den nya katalogen som i år har krympt men inte i antal sidor utan i format. På min inköpslista stod en möbel som självklart visade sig var slut men vem går tomhänt från IKEA trots det? Nja, inte jag iallafall. Jag fick med mig BERTIL x 4 i form av sköna mjuka dynor till våra köksstolar. Ett perfekt alternativ till "äkta" fårull med antiglidmaterial på undersidan så att varken dynan eller vi inte glider av.



Dessutom inhandlades bla. ett helt gäng med svarta plädar som kommer att bli perfekta i... ja, vart de kommer att hamna får ni en glimt av imorgon!! Nu blev ni väl lite nyfikna iallafall...


Foto: Karin Borg - Ellas Inspiration
#1 - - Linruz:

Visst är det så att man alltid kommer hem med något roligt i från Ikea!

Kram Lina

#2 - - Moas:

Men.. såna där Bertil skulle passa perfekt på mina pinnstolar i vagnen, var lite kallt om baken i lördags efter allt regn, grått o trist då är det gott att sitt mjukt o varmt.. Ha det/Moa

#3 - - Lotta:

Hahha.. jag har också funderat på dem, det var verkligen jättesnyggt hos dig, men jag vet inte om det blir lika snyggt till ek som jag har funderat på . Får helt enkelt kolla det till helgen kanske!

Lotta

#4 - - Blogg by Maliin Stoor:

Jag har konstaterat att det kostar inträde att gå in på IKEA, man kan INTE låte bli att handla något, ofta minst 1000:-



=)



Maliin

#5 - - Anne, anness design:

Det är faktiskt helt omöjligt att inte köpa något på IKEA, om det så bara är batterier :) Så mysigt det ser ut att vara i ert kök!

#6 - - Anne, anness design:

Det är faktiskt helt omöjligt att inte köpa något på IKEA, om det så bara är batterier :) Så mysigt det ser ut att vara i ert kök!

#7 - - Sundried Suzy:

Snygga köksstolar! Köpta war?

Till top