USA: Vilken shopping!!

/ Permalink / 27
Oj, oj, oj säger jag bara! Herregud vilken shopping det finns. Jag tog en sväng efter jobbet idag och de som känner mig vet att jag har "svart bälte" i shopping. Så mycket affärer och så lite tid... Som tur är har de öppet till 21:00 i de flesta butikerna så man hinner med en del på kvällarna. Jag vet inte hur det gick till ;0) men jag kom hem med alldeles för många kassar för att vara första dagen (!).. Jag får erkänna att allt visar jag inte i bild, det finns mer...

Kunde inte motstå de här dekorationerna. Supersöta till Cupcakes och barnen kommer nog inte tacka nej till att "krydda" glassen med hjärtan, blommor, fjärilar och stjärnor!


Lite servetter i amerikansk stil måste man ju bara ha med sig hem.


Urgulliga plasttallrikar, 2-pack för under 7 kr! Nja, vad gör man?


Kläder, kläder och åter kläder till barnen! Så mycket fint och så prisvärt!


Slutligen supersnygga bokstäver i trä. Slutresultatet får ni se när jag är tillbaks hemma!

Foto: ©Ellas Inspiration

Ja, det var alltså en del av shoppingen första dagen! Hur det här slutar vågar jag inte gissa....

Håll utkik!
#1 - - Ulli:

Vilka inköp! Jag längtar tills vi ska åka till Florida (men jag får vänta till jul/nyår 2009). Tänk vad jag ska handla!



Kram Ulli

#2 - - T H E R R E fotoblogg:

Något säger mig att "någons" väska kommer vara tung på väg hem igen! ;)

#3 - - Proforma:

Köp en extra väska, det gjorde vi när vi var över. Man kan ju inte låta bli!

#4 - - Anki:

Finfina saker du köpt! Kan tänka mig att det är svårt att hålla tillbaka när man ser sånt... Fast å andra sidan är det ju inga dyra saker du handlat ännu heller, eller hur? Så då gör det väl inget om det blir nån kasse till ;)

#5 - - Lena:

Din lyckans ost!



Själv var jag i USA i våras och det är hopplöst jobbigt att sluta handla för allt är ju så prisvärt och billigt jämfört med här hemma. Dock får man ha i minnet att allt ska hem oxå.



Snygga bokstäver du handlat, det handlade jag med. Kan det möjligtvis vara HOME????



Enjoy!



Kram Lena

#6 - - Mia:

Vilka fina inköp du gjort :-) Nu blir man ju lite avis, vore ju inte så fel att vara i USA och shoppa :-) Ja men visst har man svart bälte i shopping hiihi. Ha en forts trevlig vistelse i USA. Kram Mia.

#7 - - Camilla S:

Du verkar ha en toppenresa! Fint hotell, varmt väder och bra och billig shopping! Jag vill byta jobb med dig!:-) Kanske får du även köpa en ny resväska så att du får med dig allt hem.



Hoppas resten av resan blir lika bra!



Kramar Camilla

#8 - - Lilla jag:

Låter som du har fullt upp ;)

#9 - - Margareta:

Vilken shoppingtur:)

HOME i trä blir fint där hemma.

Kram

#10 - - Din man:

Det ser ju kanon ut köp en extra väska till , minst.

Din man + barn

#11 - - Kerstin:

Jistanes vad mycket snyggt du har hunnit köpa och då har vi tydligen inte fått se allt än.? Fortsätt så här så får vi mycket att vila ögonen på. ;)

Ha en jättebra dag.

#12 - - anna:

==============================================

wow vad mycket shopping, ja vem alskar inte att handla..........ha en underbar dag

kram

ann

============================================

#13 - - Mia:

Såå kul. Skulle också vilja komma över för att shoppa! Det hade varit himmelriket könns det som att få shoppa allt man vill ha, men som inte finns här hemma.



Ha det så gott och kul och se vad du hittar :)

#14 - - MalinM:

Jättefin shopping! Får man fråga hur höga bokstäverna är?

#15 - - c:

åh, va avis jag blir!!

#16 - - Mrs. b:

Åh vad kul med bra shopping! Hoppas du har mycket plats över i väskorna bara... :-)

#17 - - Emma:

Jäklar va länge jag fastnade och klickade mig runt i din blogg. Gillar den verkligen!

#18 - - Ulrica:

Vad härligt med en massa shopping. Får väl erkänna att jag är grymt avundsjuk, vill oxå till USA. Investera i en väska till så får du med dig massor med hem.

#19 - - Linda P:

Haha, jag såg nog att det skulle bli ett HOME längst nere ;) Ha det gott!!

#20 - - charlotte:

Amazing and fun, shopping i USA tas till en helt annan nivå. Ha det så kul!

#21 - - Annette:

Åh vad jag blir avundsjuk :-) Tur att affärerna har öppet så länge så du hinner shoppa.



Kram Annette

#22 - - Annica:

Superhärlig shopping. När maken var över kunde han inte heller motstå att shoppa. Det blev en hel del kläder och leksaker till barnen:)



Kram Annica

#23 - - morsdeka:

Jo du, det är svårt att inte shoppa i USA. Man blir som tokig och vill ha allt galet som de har i butikerna. Jag har abstinens eftersom jag brukar åka dit med bara två års mellanrum och nu har det gått 4 år sen sist... Puh! KRAMEN!

#24 - - Josefin:

bokstäverna var ju jätte snygga,

shoppa på! :)

kram

#25 - - dahlarna:

Lyckliga du! Det är verkligen underbart att shoppa i USA - utbudet är helt annat än hemma & priserna är superbra! Köp en till väska är mitt råd! Det är ju inte varje dag man kan shoppa fynd i USA. Superfina bokstäver! Köp med hem & sälja på Tradera.... LYCKA TILL MED JOBBANDET & MED SHOPPINGEN! KRAMISAR!

#26 - - Anna-Karin:

Oj så mycket fint du hittat! Och vilken dröm för en kvällsmänniska som mig med butiker öppet till 21.

#27 - - Designtjejen:

Wow vad snygga bokstäver!! Åhh vad kul med så mycket shopping!!

Till top