USA: Nu är jag på plats!

/ Permalink / 26
Så var jag då på plats i USA. En aning trött efter att ha varit vaken i snart 20 timmar men innan jag kryper till kojs så bjuder jag på en liten snabb kik på min "boplats" under veckan. Ljuset var inte det bästa att fota i men ni får hålla tillgodo. Rummet är faktiskt lite som en lägenhet i "miniformat" och jag har bott här tidigare så jag visste vad jag hade att vänta. Men vad jag inte hade räknat med var att vädret skulle vara helt underbart! Vi har över 25°C varmt så det kommer att bli en hel del "höstkläder "som får stanna kvar i väskan!

I den här "höga" sängen kommer jag att drömma ljuva drömmar...


I "allrummet" hittar man både en mysig sittplats...


och mitt lilla men praktiska "kök"!


En skön fotölj att krypa upp i om man får en stund över.


Utsikten från min "rum" till områdets pool som skymtar mellan springorna och med tanke på vädret skulle jag nog ha packat ner badkläder...


Lite hotellgodis går alltid hem!

Foto: ©Ellas Inspiration

See you soon!
#1 - - Karin/Theas rum:

Men vad kul att se! Ser mysigt ut. Hoppas du får en bra vecka och hinner med lite annat än jobb oxå.



Kram på dig!

#2 - - T H E R R E fotoblogg:

Vad söta små hus! :) Eller de är nog inte så små! ;)

#3 - - Mrs. b:

Kul att du har kommit fram! Och boendet ser ju mysigt ut. Ska bli kul att höra mer, dvs om du får tid över till mer än jobb!

#4 - - Lotta:

skönt att resan gatt bra! ha de nu sa bra over there!!

#5 - - Ellas Inspiration:

Det ser ju kanon ut vi saknar dig redan!!!!!!!



Din man...

#6 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va kul att få se hur du ska bo under veckan! Det ser mysigt ut! Hoppas du får en trevlig vecka! Kram

#7 - - Joanna:

Hela rummet andas USA, till och med godiset=) Men det såg jättemysigt ut. Hoppas att din vecka blir strålande! Skönt att vädret är bra...

#8 - - Sofia:

Åh vad mysigt det ser ut! Och inte fy skam med vädret heller :) Här har det regnat flera dagar i sträck och varit ca 15 grader. "Tur" att man legat hemma förkyld :)

#9 - - Kerstin:

Det är ju ett riktigt mysigt rum. Väldigt amerikanskt med mörka tunga möbler men likväl mysigt.

Ha en jättebra dag.

#10 - - Annelie:

Vad mysigt att bo på hotell!



ha så trevlig nu!



Annelie

#11 - - c:

Fin blogg, är lite avis på dig. Vill oxå åka till USA ler

#12 - - Härligheter enligt Erika:

Var någonstans är du?

Ha det gott!

Erika

#13 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Låter underbart, ha det riktigt gott nu!

#14 - - anna:

===============================================

ser ju helt underbart ut och sicket vader. ser fram emot flera bilder fran din resa.

kram

anna

============================================

#15 - - Fredrik Frisören:

mm mycket fint!

#16 - - morsdeka:

Så skönt att resan över gick bra. Ska bli kul att följa dina äventyr. KRAMEN!

#17 - - Lisa:

ÅHH så mysigt! Hoppas att det blir en underbar vistelse!

#18 - - Evelina:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

#19 - - Frida/Husmusen:

Hoppas att du får det riktigt riktigt bra! Jag är SÅÅÅÅÅÅÅ avis!!

#20 - - Elena:

Vilken lyx! Och vackert väder också!!

Vilken tur du har.

Ha en fortsatt skön vistelse!!

#21 - - Pysselprinsessan:

Oj, vad många fina inlägg jag missat! Hoppas du har det bra over-there! :)

Kramar

#22 - - CONNY FLINK:

Hej,

Hälsa Jonas från mig & Johanna, hoppas ni har det bra i Hartford, vi har det gött i Miami trots att Ike lurar runt hörnet !

#23 - - anneli:

gud vad fiint

#24 - - Anonym:



Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på antingen H&M eller gGina tricot, det funkar :)

#25 - - dahlarna:

Det ser inte ut att gå någon nöd på dig direkt... Hoppas att du får det riktigt bra over there!

KRAMISAR!!!

#26 - - Linda:

Hejsan Ella!

Fick en länk till denna sidan av min USA-kompis Anna W och ville bara säga att du har en jättefin sida! Korten från hotellet känns väldigt bekanta, undra om inte vi har bott i just DET rummet... Hoppas att du har en bra vistelse i USA,

MVH Linda Lagergren

Till top