Fototriss: Mjukt

/ Permalink / 49
I veckans Fototriss så skall man tolka mjukt och då passar väl några bilder på mjuka strån..... För fler tolkningar på temat kika in på Fototriss.


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - anna:

===============================================

vilka harliga bilder.

kram

anna

#2 - - annette:

Det var väldigt mjukt och väldigt vackert, kan inte välja favorit för alla tre är lika vackra!



Kram annette

#3 - - m i @:

Så härliga bilder...böljande mjukt!

#4 - - Petra:

Som vanligt - underbara bilder!

#5 - - Lissen:

Mjuka härliga bilder.

Vill nästa blåsa lite mjukt på maskrosen!!!

Ha det gott. Kram

#6 - - mirka:

vilka underbara bilder!



Hoppas helgen varit bra!

#7 - - Elin, elinphoto.se:

En fin triss på temat!

Gillar kompositionen.



Kram // Elin

#8 - - Lillmonster:

Mysiga bilder. Ser så där lagom ulliga ut. :) Första på maskrosbollen gillas mest.

#9 - - Designtjejen:

#10 - - Designtjejen:

Ops.. jag råkade posta ett tomt inlägg.. :-)

Guuuud vad fina kort!

Hoppas att du har en mysig helg!

Kramis

#11 - - Proforma:

Tack, jag blev så glad när mitt förslag vann!

Fina bilder du tagit!

#12 - - Photos by Storm:

Jättefina bilder och ettan blir en favorit hos mig/Lis

#13 - - Jo:

Fina bilder som vanligt! Du är duktig med kameran! :)

Hoppas att du har en skön söndag!

#14 - - BABYLONEZOO:

Merci du passage et du commentaire, Une jolie photo en douceur pour ce challenge

#15 - - Cissi:

Jättefina bilder alla tre och den första blir min favorit.

#16 - - Bokmalen:

Väldigt "mjuk" känsla i bilderna! Me like!! Kram

#17 - - Annies Fotoblogg:

Åh vilka fina bilder. Jag gillar allihopa, att välja en favorit kan jag inte göra... :P

#18 - - Anders:

Härliga bilder, fastnade för den första som den mest mjuka av någon anledning

#19 - - Famos/Menageriet:

Vilka snygga bilder!

Ser mjuka ut dessutom och den första blir min favorit.

Ha det gott!

#20 - - a home far away:

Superfina bilder , som vanligt:-



Kram Gunilla i Singaproe

#21 - - Monkan:

Jättefina mjuka bilder :-) Bild nummer två är min favorit, så fin med den blandade bakgrunden. Den skulle bli jättefin som tavla.

#22 - - Gardenlife:

Får lust att blåsa till på den där maskrosbollen ; ))

Läckra bilder

/Janne

#23 - - Karin A:

Vacker tolkning av temat...det är något visst med fröställningar och gräs! Hoppas du har haft en fin helg...



Kram Karin

#24 - - Kerstin J:

Vackra bilder. Bakgrundsfärgerna är finstämda och lagom "suddiga" så att motiver framträder klart.

#25 - - Ane Lagerqvist:

Tack Ella, väljer nr 1 som favorit. Underbara bilder.

#26 - - lilalili:

åååhhh...vilka vackra bilder!

Kramis

#27 - - Alina:

godagens! Kikar in* :)

#28 - - Ragnvi:

Himmelskt vackert hos dig!



Dina såpbubblor - läckert! Precis som 1700-talsrummet!

#29 - - melissa:

åh vad fina :)

#30 - - Lotta:

wow sa fiiiiint gumman!!

#31 - - Karin:

fina bilder! ja visst ser det mysigt ut! Jag älskar mitt nya lila hus, många fler bilder kommer läggas ut!:) Trevlig söndag på dig!

Kram

#32 - - Ninni:

Såå vackert! Jättebra tolkning av temat. Min favorit är nummer ett!

#33 - - Kerstin:

Så vackra bilder och jättebra tolkning av temat. Ha en jättehärlig söndag! :)

Kram

#34 - - Irene:

Hej!



Vilka underbart mjuka och vackra bilder, verkligen snyggt fångat.



Solvarma hälsningar från Irene

#35 - - Anette:

Härliga bilder alla tre! Det är mycket som är mjukt när man börjar tänka efter! /Anette

#36 - - Avsändare Margareta:

Du har lyckats få in en triss och temat i ett och samma. För mig är de en helhet. Gör en tavla av dessa tre på samma sätt som du lagtut dem.



/Avsändare Margareta

#37 - - Della:

Jättefina växter. Och fint med olika färg på bakgrunderna.

#38 - - Annica:

Härligt och mjukt!



Kram Annica

#39 - - Eva-Lena:

Skönt & mjukt! Ettan blir ändå min favorit.

Ha en skön kväll!

/E-L

#40 - - matte:

haha idag hann jag före dig:D första gången det hände och säkert den enda ;)

Vilket fint gäng du fotat, snyggt när de "hänger ihop" och bakgrundsfärgen är olika.

kram:)

#41 - - dahlarna:

Vilka otroligt fina bilder! Hoppas att din helg har varit toppen! KRAMIS!

#42 - - Irrhönan:

Jättefina - jag gillar färgerna!

#43 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Jättehärliga bilder... Naturen är förunderligt vacker!



Ha det gott!/Tina

#44 - - Moas:

Jättevackert tolkat.. =)..

#45 - - Mumari:

Oj så läckra foton! Superfina! Jag kan omöjligt välja en favorit, det får bli alla!

#46 - - synne:

Mjuka härliga bilder.

Synne.

#47 - - MissStorm:

Verkligen vackra foton!



Kram

MissStorm

#48 - - Cerabus:

Gillar du fotoutmaningar? Här har du en till ;)

#49 - - Trivago:

Missa inte chansen att vinna en iPod Shuffle inne på http://www.trivago.se

Till och med den 9 oktober kan man vinna en iPod Shuffle och en massa extra andelar (andelar är som du kanske vet lika med pengar på trivago). Det enda man behöver göra är att länka till trivago från andra sidor på internet, till exempel sin egen blogg eller sin egen hemsida.

Kolla in vår blogg för mer detaljer!

http://varldenenligttrivago.blogspot.com/

Till top