Får det lov att vara en Dalahäst?

/ Permalink / 27
Ja, vad sägs om en Dalahäst till lördagsgodis? Dessa färgglada och sega kusarna finns att köpa på IKEA , var annars..... Japp, igår em/kväll var jag en snabbis till det stora varuhuset. Förvaring till dottern och barnens TV-rum stod på listan och sedan slank ju förstås lite annat med hem som te.x sega Dalahästar.  De övriga inköpen får vi kika på en annan dag, en och annan skruv måste på plats först.... 


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Kerstin:

Ja tack säger jag till dalahästen. :)

Haen skön lördag.

#2 - - annica:

Smaskens med lite lördagsgodig. Det var färgglada dalahästar det där:)



Skön lördag

Kram Annica

#3 - - Anna:

Hehe, ja vart annars kan man få köpt sådant;) Hoppas dom är lika goda som dom ser ut att vara..

#4 - - Anonym:

mmmm.. godiset ser extra gott ut i den skålen :-) ha en bra helg^^

#5 - - Lena:

Yummie!



Tackar jag tar en svart genast :D



Kram Lena

#6 - - Iris:

Men vad sött med små dalahästar :) Får köpa en sån nästa gång man har vägarna förbi ikea :)

#7 - - matte:

vilka söta, nästan synd att äta upp dem!



kram

#8 - - Lisa:

Åh så söta :D Goda var dem väl också?!

#9 - - jenny:

dom där känner jag igen:-) Synd att man ska ha så långt till ikea. Eller så är det bra, beror på vem man frågar, jag eller sambon;-) Kram/jenny

#10 - - dahlarna:

Fina godisar! Passar ju bra hemma hos dig som gillar dalahästar! Är det goda??? Kul med IKEA besök! Vill också dit! KRAMISAR!!

#11 - - Petra:

Himla roliga godisar =)

#12 - - K:

nejmen gud så gott och läckert, visste inte att de hade såna.

ha en skön lördagskväll!

Kram!

#13 - - Jennifer:

Oj nu satte godisusuget igång igen! Jag som redan proppat i mig en massa godis för dagen! de ser läckra ut, smakar de lika gott också?

#14 - - Minigrisen:

De såg himla goda ut!!! Vilken rolig idé;)

#15 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Vilken bra idé, att ingen kommit på det tidigare! Jag älskar fiskar, men är helt klart öppen att gå över till dalahästar om de är godare. :-)

#16 - - Hanne:

Nam :) Så fine de er! Hanne

#17 - - Ullis/Leva på landet:

Klart att man kan köpa lite dalahästar där. Var på en föreläsning i torsdags där hade de sådana, blev alldeles för många i magen.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

#18 - - Eva Linnea:

Va´ sött! Kram EL

#19 - - Mia:

Hej Ella!



Men åh vilka sötnosar..de skulle jag inte kunnat låta bli =)



Kram

Mia

#20 - - Lotta:

Dom såg ju goda ut! Borde väl ta en tur till Ikea snart igen..



Ha en skön söndag!



Kram,Lotta

#21 - - Mia:

Nej tacka vet jag choklad men söta är de!



Tänkte faktiskt surfa runt lite på Tradera osv och se vad de går för...



Kram Mia

#22 - - Designtjejen:

Muummms!

Kramis

#23 - - BABYLONEZOO:

Ça donne envie cette photo

#24 - - Katja:

mmm vad gott!

#25 - - Mrs. b:

Mmm, det där såg ju gott ut... Fast, vänta nu, ja just ja... har ju aningens ont i munnen nu så godis får nog vänta ett par veckor till! :-)

#26 - - jenny:

Coola dalahästar...var de goda oxå??

Ha det gott

Kram

#27 - - Miss Agda:

Härligt härligt, fin bild och jag blir så sugen på godis!!

Till top