Tisdagstema: Privat

/ Permalink / 17
Dagens Tisdagstema är Privat. Som flera av mina andra tolkningar är det bilder från min USA-resa som får rycka ut. I detta fallet kan man ju verkligen tala om "privat parkering" då alla har sitt namn på en skylt! Vart de arbetar ser du om du klickar här.

Kika in på Tisdagstema för fler tolkningar!


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - carina:

Fin tolkning av privat

#2 - - Anniqa:

En sådan privat parkering önskar jag mig också.

#3 - - Petra:

Håller med, fin tolkning och fin skylt på bilden =) Hoppas du får en toppendag! Kram.

#4 - - Randi:

Härliga bilder!!!

De där kolonnerna skulle jag vilja ha!

#5 - - Lissen:

Väldigt privat var det här!

Mmm jag gillar också kolonnerna, vackra!!!

Kram Lissen

#6 - - Anna-Karin:

Ja en sådan parkering skulle man ju inte våga "låna"

#7 - - Åsas formaliteter:

Vilka vackra skyltar. Det var annat än våra svenska "förhyrd p-plats".

Ha en bra dag! Kram

#8 - - Anette:

Ja, den skylten kan man ju inte misstolka! /Anette

#9 - - AnnaKK:

Men vilka snygga skyltar, iallafall...! Och huset i bakgrunden viskar ju också nåt om klass & stil!



Vågar man ens tänka på vad som skulle hända om man lånade en parkeringsplats där en liten stund!? ;-)

#10 - - lottam:

Privat parkering är man inte född med. Annat än garage infarten.



Ha en fin dag!

#11 - - Kerstin:

Fin tolkning av temat. :)

Ha en härlig dag.

#12 - - fru mju:

javisst, en sån skylt skulle man ju ha!

#13 - - Karin A:

Härlig plantering och nog var det privat alltid! :) Kram

#14 - - cattis:

Privat men ändå väldigt offentlig :-D

#15 - - Linda P:

Faaaaaaan, är det tisdag idag????? Rusar in till tisdagstemat

#16 - - Kurator Pia:

Sjysst tolkning! Fina bilder! ha det bra!

#17 - - joacim:

Ja shit alltså. Här hemma räcker det i bästa fall med reg-nr...

Till top