PS......

/ Permalink / 17

Som jag berättade om i helgen så har jag varit en sväng till IKEA och det blev ju inte bara Dalahästar. Med mig i ett av paketen hade jag nämligen det här PS Skåpet som har placerats i barnens lilla TV-rum. Vanligtvis brukar det ju vara miljarder skruvar i IKEA-paketen men den här möblen har inte en enda skruv! Fiffigt eller hur? Jag gillar att den är gjord i plåt och lackad med högblank vit färg. Nu återstår lite piffning i rummet som fått ny färg på väggarna, sedan får ni se fler bilder....


Foto: ©Ellas Inspiration

#1 - - Petra:

Gud, så skönt att slippa alla skruvar!

#2 - - Miss Agda:

Jag har skåpet och älskar det!!!

#3 - - Anonym:

Hjälp mig vinna över fuskisarna och vinn en fräsig mobiltelefon på köpet!

Rösta här:



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986





Mvh

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

#4 - - anette:

Snyggt! Är den lagom i höjd för TV:n? Vi har funderat på ett sådant skåp i barnens allrum men varit rädda att den är för hög.

#5 - - Sussi:

En av IKEA:s favoriter!

#6 - - lotta:

det där har vi ocksa!! supersmidigt med fa skruvar!!

#7 - - annica:

Kul med lite nytt i möbelväg!



Kram Annica

#8 - - Hem och Lycka:

Vad snyggt, har sneglat på det flertalet gånger men har ingen plats. Skönt att slippa skruva ;-) kram!

#9 - - Tulipa:

Vad praktiskt att slippa skruva! IKEA är alltid så kul och inspirerande. Att kika på rummen de byggt upp ger mycket. Var julsakerna framme? Har hört det ryktas. Hälsningar Tulipa

#10 - - Frida/Husmusen:

PS SKåpen är underbara!

#11 - - Pethra på Inredningsbloggen:

den där har vi också som TV -bänk. Kanonbra, men man får ha dörren öppen för att fjärrkontrollen ska funka om man har digitalboxen där inne. Men det har vi så gärna, bara vi får ha en så fin TV-bänk! ;-)

#12 - - Lilla jag:

Jag gillar verkligen ps. Men sambon är inte lika förtjust, får gotta mig i dina bilder istället :)

#13 - - Katja:

Snyggt! :) i like vitt!

#14 - - AnnaKarin:

När skåpet kom rusade jag till Ikea och köpte mig ett! Tomteröd givetvis! Vi har den också som tv-möbel, fast den enda skillnaden är att vi fortfarande kör med tjocktv. För inte slänger man ut en gigantisk tv som funkar, trots att den är skitful?! Eller :)

#15 - - Mia:

O jag har tittat på det med. Så himla läckert! Ser fram emot fler bilder.



Kram Mia

#16 - - dahlarna:

PS-skåpet är verkligen fint! Underbart att slippa skruva... Hoppas att det var lätt att sätta ihop! KRAMISAR!

#17 - - morsdeka:

Wow, precis ett sånt skåp som jag funderat på, men inte vetat var man kan finna. Tack så mycket för tipset. KRAMEN!

Till top