Fototriss: Sött

/ Permalink / 27
Då var det söndag igen och dags för en ny Fototriss. Den här veckan handlar det om att tolka smaken "sött" och den kan ju vara olika beroende på vem det som är som är "sötsugen". Jag har valt att hämta min tolkning från blomriket och som ni ser finns det många som gillar sött här också...

Kika in på Fototriss för fler tolkningar!


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Veronica-I FOKUS:

Ja visst kan man tolka det så!

Men jag kan se något som smakar sött senare.....=)

Tjing=)

#2 - - annette:

Ja, det blir ju god och söt honung såsmåningom;)



Ha det gott!



//annette

#3 - - Ganska lagom:

Vilka jättefina foton. Gillar den första. Så fin!

#4 - - Jo:

Bra tolkning! :) Och fina bilder!

Kram

#5 - - dahlarna:

Vilka vackra bilder! Kul att du tolkar sött på detta sätt, istället för sockriga saker :-)! Hoppas att du får en supermysig söndag! KRAMIS!!!

#6 - - Jenny:

längtar tillbaks till sommmaren med de bilderna...

ha en fortsatt skön söndag!

#7 - - Megera:

Vilken fin tolkning....och fina bilder....

#8 - - lilalili:

jättefina bilder och jag tror den första som sötsaksproducerande bild blir min favorit!

Kramis

#9 - - Kerstin:

Jättefina bilder. Den första blir min favorit.

Ha en fin söndag.

#10 - - Jeanette:

Men gud vilken bra tolkning, vad duktig du är!

#11 - - Trebarnsmamman:

Jätterolig tolkning!

#12 - - Hanna:

Vackra, sommriga bilder. Fast det känns så långt borta....Suck. Nog för att jag älskar julen men jag tycker vintern annars är jobbig.



Jag hoppas du får en trevlig sändag.

#13 - - matte:

ja just ja.. så hade man ju kunnat tolka:) Fint - och sött!

kram

#14 - - Petra:

Vilka söta bilder!

#15 - - Inger:

Vilka HÄRLIGA BILDER i HÖSTRUSKET.Kram kram.

#16 - - Photos by Storm:

Vilka härliga bilder i höstvädret. Längtar till sol och värme/Lis

#17 - - Kurator Pia:

Härligt somriga bilder!! Och honung är mums i teét nu i regnrusket!! Må gott!!

#18 - - Bosse:

Härlig tolkning, den mest originella av dem jag sett hittills. Annorlunda vinklingar gillar jag mest. :-)

#19 - - Karin A:

Härliga trädgårdsbilder! Sött i dubbelbemärkelse - insekterna gillar nog den söta nektarn. :) Ha en god kväll! Kram Karin

#20 - - Jah Hollis:

Tänk att ha som uppgift här i livet att fladdra runt och suga i sig sötsaker hela dagarna. :-)

#21 - - Mia:

Fina bilder och härlig tolkning. :)



Hoppas du har en fin söndagskväll.

#22 - - Jonas:

Söt som nektar, härligt!

#23 - - SysterLilli:

Vad kul. Vi har delvis tolkat temat på samma vis.

Jättefina bilder du visar. :)

#24 - - Avsändare Margareta:

Fina foton, ettan gillar jag och visst gillar de sött de surrande irriterande ...



/Avsändare Margareta

#25 - - jenny:

Det får mig längta efter sommaren, bild nr 1 gillar jag verkligen!

#26 - - Lillmonster:

Fina bilder. Första var bäst.

#27 - - Kin@:

Läckert!!!



Mvh Kin@

Till top