Fototriss: Energi

/ Permalink / 36
Veckans tema i Fototriss är energi. Min första tanke var el och vind som ger oss just energi och då passade det väldigt bra att visa några fler bilder som jag tog i USA. De amerikanska elledningarna och flaggan som vajar i vinden får bli mina tolkningar av dessa energigivare...

Kika in på Fototriss för fler bidrag på temat.


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Marie (Kimberley):

Bra energitriss, har också lite vind med i min.

Fina bilder och ha en bra Söndag !

#2 - - Lotta:

Det var verkligen energi i de bilderna!



Ha en skön söndag!



Kram,Lotta

#3 - - Ragnvi:

Godmorgon! Första bilden påminner ju lite om dom gamla svenska telefonstolparna, så den blir min favorit!

#4 - - ela:

Jag tycker också om mest första bilden, jag brukade räknar telefonstolparna när jag satt i tåget som barn ... / ha en bra söndag / ela

#5 - - annette:

Så fint Du fick till temat energi, sista bilden blev favorit!



//annette

#6 - - Härligheter enligt Erika:

Energirika bilder ;)

Flaggan är min favorit.

Erika

#7 - - trivago:

Mer energi än så kan det väl knappast bli :o)

#8 - - Synne:

Godmorgon.

Härliga blå energirika bilder.

Den första blir nog favoriten idag.

Kramen Synne.

#9 - - Anette:

Ja, det passar ju med amerikanska bilder. För dom gör åt mycket ENERGI! /Anette

#10 - - LottaM:

Fina foto av temat energi - mitten bilde blir min utvalda.



Tack för kommentaren hos mig.

Ha en fin söndag!

#11 - - whatthefuckdotcom:

Vackra foton, bild nr 1 är min favorit, vackra färger :)

#12 - - Petra:

Ja, de där bilderna förmedlar till och med mer energi än jag på mina jympapass =)

#13 - - Lillmonster:

Snyggt.

Första bilden trodde jag var tagen här i Sverige. Telefonstolpar som fortfarande finns på landet. :)

#14 - - Karin A:

Elledninar kan vara riktigt fräcka att fota! Snygga bilder! Själv gick jag på lite mer "naturlig" energi. :) Ha en härlig söndag!



Kram Karin

#15 - - dahlarna:

Verkligen energi-iga bilder! :-) Härlig himmel du har på alla foton! Verkar som att du hade ett underbart fint väder när du var i USA! Hoppas att du får en superskön söndag! KRAMISAR!

#16 - - Irrhönan:

Här var det energiskt! Kul tolkningar!

#17 - - Jo:

Vilka snygga bilder du har tagit! :) Jag tycker att det var ett rätt svårt tema, emn du har ju lyckats bra! :)

#18 - - Bokmalen:

Det var fina bilder!! Gillar flaggan som vajjar fint i vinden bäst. Kram

#19 - - Annies Fotoblogg:

Härlig tolkning och fina bilder :)

#20 - - Kerstin:

Jättefin illustration. Flaggan blir min favorit. :)

Ha en fin söndag.

#21 - - Linda P:

Coolt! Funderade själv på sådana där elgrejor, men så kom jag på att jag redan använt dem. Så det fick bli en annan tolkning istället. Kanske lite krystad... Ha en skön söndag! KRAM

#22 - - Monkan:

Bra tolkningar på energi, min favorit är den första, så enkel och fin.



Apropå fint, jag kusinen har absolut fint :-) Kul idé med rönnbären på ljusfatet. Jag skulle så gärna vilja få tag på en liten rönnkvist men här i Stockholms innerstad verkar rönnbär inte växa på träd, så att säga :-))

#23 - - paula:

Härlig triss. Vinden/flaggan blir min favorit..

#24 - - Pialotta:

Här fick du till energi i sina rätta element.. bra jobbat:-)

Ha de..

#25 - - Bildtagen/Ivana:

Ettan är min favorit, den bilden är lite poetisk samtidigt som den är tydlig.

#26 - - Kurator Pia:

Fina bilder! Bild nr.3 tar ledningen hos mig! Hihihihi....

#27 - - annica:

Se där fick du nytta av de bilderna. Klockrena tolkningar!!



Kram Annica

#28 - - Photos by Storm:

Jättefina bilder och jag fastnade för den första/Lis

#29 - - Lissen:

Riktigt energiska bilder hos dej!!!

Kram Lissen

#30 - - Miss Agda:

Var är segelbåten??? :-) Jag kom nämligen att tänka på en segelbåt som får sin energi från vinden... (är en seglare)



USA-flaggan ser också trevlig ut. Om 3 veckor är jag där!!!

#31 - - Syster Eva:

Fin fina bilder!



Ha en bra vecka!!

#32 - - matte:

Bra tolkat! Passar bra till miljötänket med..smart med batteriholken också:)

kram

#33 - - Åsa gillar rosa:

Riktigt stilrena och snygga foto! Ha en bra vecka.

mvh åsa

#34 - - AnnaKarin:

Gud vilka häftiga bilder du tagit! Jag gillar också att blicka "uppåt" när man fotar, det kan verkligen, precis som här, bli häftiga bilder!

#35 - - SysterLilli:

Fin tolkning och fina bilder. Första bilden blir min favorit.

#36 - - Jah Hollis:

Vad skulle vi göra utan elektriciteten? The Star spangeld banner som vajar i vinden kan ju fylla folk med energi, oftast dom som inte gillar USA verkar det som. :-)

Till top