Ett hotell inrett bara för mig...

/ Permalink / 21
Som ni vet så överraskade maken mig med en liten resa för att fira vår 10-åriga bröllopsdag! Vi hamnade på det här superläckra hotellet i Göteborg som heter Hotel G!  En verklig överraskning för jag visste inte ens om att det fanns. Hotellet är beläget ovanför centralen och där bodde vi på 7:e våningen i ett rum Deluxe, men det kikar vi på imorgon... Då får ni även se överraskningen som väntade på mig när jag öppnade dörren!

TIPS! Ser du att rumsnumren faktiskt är olika klockslag, precis som sig bör ovanför en tågcentral.


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilken underbar överaskning!

#2 - - Weronica - En mammas dag:

Oj, så läckert! Jag förstår att ni stortrivdes där.

#3 - - Ullis/Leva på landet:

Vilka härliga bilder. Ser ut att vara ett jättemysigt hotell. Tack för tipset om man ska åt det hållet. Ska bli spännande att se vad det var för överraskning.



Ha en bra dag!

Kram Ullis

#4 - - Sök och du skall finna:

Inte hört talas om det, heller.



Va kul att få se bilder därifrån - ser fram emot flera.



Ha det fint!

#5 - - Lisa:

Åh vilken mysig helg och underbart hotell!!

#6 - - Anna-Karin:

Jag har varit på Afterwork där några fredagar eftersom dom haft en så otroligt bra afterworkbuffé. Tyvärr var den väl för bra och gratis är ju gott. Folk åt helt enkelt mer än dom drack, så nu är den inte kvar längre. Det är istället soppa som gäller på fredagar.

#7 - - Evelina:

Wow, hur coolt som helst!:D

#8 - - H*:

- vad mysigt -

#9 - - Cajsa:

naww, va mysigt och romantiskt! :)

Grattis till 10 år tillsammans! :D

kramar!

#10 - - dahlarna:

WOW vad läckert hotellet ser ut!!! Många kul detaljer exepelvis med klockslaget på dörren. Ser fram emot ditt nästa inlägg.... :-) KRAMIS!

#11 - - Petra:

Vilken gullig make du har som fixade den överraskningen - den var INTE dålig! Hoppas ni hade det underbart. Kram.

#12 - - Sarah:

Wow, det såg ju superfint ut!! Hoppas att ni hade en trevlig helg!!

#13 - - Katja:

Åh så snyggt! =)

#14 - - Karin A:

Det där hotellet har jag aldrig sett, trots att jag bor i stan. Ser läckert ut! Kram Karin

#15 - - Lilla jag:

Å vad mysigt med överraskning! Låter super mysigt :)

#16 - - Lena:

Hello!



Jag blir ju alldeles varm. Choklad, jordgubbar och skumpa det är ju bara det festligaste och bästa att verkligen fira med.Då är det speciellt!



Spännande att se fortsättningen



Kram kram

#17 - - Anna:

Vilket snyggt hotell och oj vad kul med överraskning!



Kram Anna

#18 - - Mia:

Oj vilket läckert hotell! Härligt att du blev bortskämd - det är så det ska vara.



Kram Mia

#19 - - Sofie:

Åhh, G är fantastiskt! Har jobbat för kedjan hotellet tillhör och G är en favorit :-) Tavlorna som smyckar hotellet är helt underbara.

#20 - - Ninna:

Bra tips på hotell..jag visade maken....

#21 - - morsdeka:

Vilken härlig present och överraskning! Mysigt! Du tar så fina bilder. Så levande. Jag knde inte heller till det hotellet, men det verkar tjusigt.

KRAMEN!

Till top