"Betongmys"...

Gjuta Betong / Permalink / 31
Jag lovade ju tidigare i veckan att visa fler användningsområden för mitt underbara betongfat och självklart håller jag vad jag lovar. Förutom att ha det till dekoration så kan man förgylla höstmörket med att använda det som ett ljusfat. Här har jag lagt i flytljus (inköpta på IKEA) och det gav ett otroligt mysigt sken. Dock inte det enklaste att föreviga på bild i mörker och lätt duggregn ;0) men ni får hålla tillgodo....

Med de här bilderna önskar jag er en riktigt mysig fredag!!

Kram Karin


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Anki:

Så mysigt! Fast här har det blåst så mycket så varje gång jag tänder ljus på trappan så slocknar dom... Jag har också såna flytljus men inte använt dom ännu :)

Tack detsamma, ha en bra fredag! Själv har jag inte kommit igång ännu och vet inte vad jag ska börja med heller, men tvätten väntar ju alltid.

#2 - - Nillonen:

God morgon! Vilket helt fantastiskt mysigt ljusfat det blev!!! En sån här ruggig höstmorgon känns det ännu mer angeläget att lysa upp tillvaron med lite fina saker! Gör din mamma såna på beställning? Kan det löna sig att knacka på och fråga henne när man ändå är ute på sina turer?

Ha en superskön helg!

Kram!

#3 - - Petra:

Wow, vilken häftig effekt! Perfekt så här i Halloweentider! Ha en underbar fredag. Kram!

#4 - - Karin:

mycket fint!

#5 - - Johanna.B:

Åh va mysigt! Försökte mig på att göra ett sådant fat i somras men det gick inte jättebra, ska göra ett nytt försök nästa sommar. Nu vet jag hur man INTE ska göra!



Kram

/Johanna

#6 - - Helen:

Vilken smart idé, ska genast testa den på mitt betongblad.

#7 - - Anonym:

Åh, så mysigt! Passar ju perfekt en murrig höstkväll! :)

Hoppas att du får en trevlig helg!

#8 - - || p e r l a n:

Så fiiiiiiiiiiint!!! :)



Ha en riktigt skön & mysig helg nu!

|| k r a m

#9 - - lotta:

superfint, betongen e sa himla fiin och levande!!

#10 - - lotta:

superfint, betongen e sa himla fiin och levande!!

#11 - - Kerstin:

Jättefint och vilken bra idé. Hade jag ett betongblad skulle jag ha testat jag också. ;)

Ha en jättefin dag.

#12 - - Tulipa:

Mmmmm...mysigt!

kram Tulipa

#13 - - Lallis:

Mmm..himla fint!

Kram Lallis

#14 - - Maria:

Trevlig fredag och helg önskar jag dig också!

#15 - - Tjohalias blogg om inredning:

Åh så mysigt!

Ha en trevlig helg!

Kram Sandra

#16 - - Anna-Karin:

Verkligen jättevackert!

#17 - - Isabels värld:

Väldigt vackert!! Älskar betong! Ha en trevlig helg! Kram Pernilla

#18 - - Lisa:

Så mysigt och så effektfullt! KRAM

#19 - - Anna:

Snyggt och mysigt!

#20 - - Lotta:

Så fint!

Hade stora planer på att göra ett sånt i somras, men våra rabarberblad blev aldrig större än ca 20 cm i diameter..



Trevlig helg!



Kram,Lotta

#21 - - petrified in pink (Petra):

Superfint!

#22 - - Frida:

Åh så fint du pysslat!

#23 - - Mrs. b:

Jättefint & mysigt!

#24 - - Gardenlife:

Tänk vad många användningsområden det finns till betongfaten!

/Janne

#25 - - Nilla:

Vad vackert! Jättemysiga bilder!

#26 - - Katja:

jättefint :)

#27 - - Viktoria:

Åh så mysigt. Lyser definitivt upp i höstmörkret.

#28 - - Sara:

Åhh vad mysigt =D

#29 - - Jiovanna:

Å, så mysigt. Det ser verkligen fint ut (men man får akta sig för höststormar :)

#30 - - Anonym:

Snyggt! Hur fick du till lövet i betongen?

#31 - - morsdeka:

Åh, så fint! Tack för tipset. Jag har funderat på vad jag ska kunna göra med mitt fat under vintern. Detstår ju bara tomt tills våren, då jag kommer plantera nytt i det. Tack, tack!

KRAMEN!

Till top