Tisdagstema: Fågel, fisk eller mittemellan...

/ Permalink / 19
Jag höll på att glömma bort dagens Tisdagstema! Här kommer mitt bidrag om än något sent... Dagens tema handlar om att tolka "Fågel, fisk eller mittemellan". Jag väljer att visa något "mittemellan" dvs ett litet kryp som jag stötte på i ett träd. Jag har ingen aning om vad det är för något men vackra färger har den iallafall...

Kika gärna in på Tisdagstema för fler tolkningar!


Foto: ©Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Veronica-I FOKUS:

Det var en liten mittemellan.

Håller med dig vackra färger hade den även lövet som gjorde att de gröna benen blev starkare i sin färg.

Fint!

=)

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka läckra färger! Kram

#3 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Vilken bra bild! Fin färg komposition, det gäller att fånga de små detaljerna i vår omgivning :D



Ha det gott!/Tina

#4 - - Photos by Storm:

Ser ut som en liten bärfis. Med väldigt vacker färg, fin bild/Lis

#5 - - Lisa:

Fina höstfärger!

#6 - - Kurator Pia:

Underbart foto och en kanonfin tolkning!! Ha det gott!

#7 - - Linruz:

De är verkligen fantasktiskt vacka våra insekter på nära håll...även en liten bärfis mittemellan

#8 - - Rebecka:

Läcker bild,riktigt färgstark!

Kram Rebecka

#9 - - Kerstin:

Fantastisk bild och fina färger och en bra tolkning. :)

Ha det gott.

#10 - - Hedera Helix:

Ja, den var ju lite söt, och lite mittemellan!

#11 - - Proforma:

Fantastiskt snygg bild!

#12 - - Katja:

jag fixade en fisk! :)

#13 - - Anonym:

Underbara kulörer!

#14 - - AnCi:

Liknar ju en bärfis, luktar pyton, men gör sig väldigt bra på bild!!!

#15 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilket läckert fotografi!

Svar: Ja visst blir den fin! Kram Sandra

#16 - - Eva Linnea:

Tack för tipset om trevåningskakfatet på RUSTA. Nu äntligen har även jag fått ett! Kram Eva Linnea

#17 - - Carro5344:

Vacker liten insekt du lyckades fånga på bild

#18 - - Anna-Karin:

äkte oockså på bärfis, ryyys! Men det var en väldigt fin bild.

#19 - - Anna:

Oj, lite läskigt kryp det där...

Till top