Fototriss: Trappor

/ Permalink / 30
I dagens Fototriss är det uppför eller nedför som gäller. Man skall nämligen visa bilder på trappor. Jag gick igenom mitt lilla fotoarkiv och det jag hittade var några "trappbilder" från Mollösund i somras. Ett litet samhälle på Västkusten där man hittar trappor i både små och lite större format.

Kika gärna in i Fototrissen för fler trappor.


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Petra:

Mycket snyggt!

#2 - - Rajson:

Rena rama reklamfoton till fina Möllösund.Det var ett tag sen jag beskökte denna lilla västkustspärla.

Svårt att välja favorit blan de fina.

#3 - - Mia:

Mollösund, där är ju helt underbart fint. Just såna bilder du visar idag får mig så att längta till kära västkusten igen.



Ha en trevlig 1:a advent!



Kram Mia

#4 - - lilalili:

Underbara bilder och sommaren bara känns nära, nära ;)

Kramis

#5 - - Proforma:

Underbara bilder alla tre, det ser så idylliskt ut!

Till Mollösund har jag varit några gånger, båden med bil och båt. Där är så mysigt!



Tack för din kommentar om mitt hus!

Ha en riktigt mysig första Advent!

Kram

#6 - - Irrhönan:

Fina somriga trappor!

#7 - - Anonym:

va fint de va :)

kram nadja

#8 - - Zippo:

Vilka jättefina hus (och bilder).

Den sista bilden blir favoriten.



Ha en bra dag.



/Zippo

#9 - - Ingalill_S:

Wow vilka söta trappor, gillar färgkompinationen i den andra bilden.

#10 - - Kurator Pia:

åhh så somrigt och fint!! Sista bilden är underbar! Må gott!

#11 - - Kerstin:

Härliga bilder alla tre. Den sista blir min favorit. :)

#12 - - Synne:

Vackra sommartrappor.

Kan inte plocka ut en favorit. Blir alla tre.

Kram Synne.

#13 - - dahlarna:

Vilka fina bilder! Västkust-byar/samhällen/städer (vet inte vad man kallar dem...) är verkligen mysiga. Det ligger lite för tätt för min smak om man ska bo så jämt. Men otrligt mysigt ser det ut! Hoppas att du får en mysig första advent. KRAMIS!

#14 - - aw:

Å vad härligt med sommarbilder....

/aw :)

#15 - - Pialotta:

Mycket trappor vid de husen och alla lika fina.. Ha de gott o trevlig Advent

#16 - - marrimoster:

alla bilderna var så bra så det blir svårt att välja en men den sista är fin

#17 - - carina:

Den första får mig att längta till sommaren, underbart

#18 - - Gunvor:

Kanonbilder alla tre! Så somrigt o fint. Underbara stockrosor o fina hus med trappor. Kan inte bli bättre.

#19 - - Marie:

Oj vad man längtar till sommaren när man ser dina fina trappbilder.

#20 - - Cissi:

Härliga bilder och trappor alla tre!

#21 - - Carro5344:

snygga trappor.Min favorit blir första bilden.

#22 - - maria_6909:

Dina bilder får mig att längta efter sommaren och havet! Min favorit denna gång blir den första bilden! Önskar dig en trevlig första advent! =) /maria_6909

#23 - - Anna - Samlaren:

Jag gillar din andra bild mest, den var så somrig och fin.

#24 - - Bokmalen:

Vilka härliga sommartrappor!! Får en att längta till sommaren... Men först ska vi ju njuta av advent å jul. Kramen

#25 - - Jorunn:

Nu längtar jag till sommaren! Vi har nämligen stuga i Mollösund :) Det är det finaste och mysigaste samhället i hela Bohuslän :)

#26 - - akson:

Läckra trappor från Västkusten!

#27 - - Photos by Storm:

Sista bilden var jättefin. Förstår att det krävs många trappor bland alla kullar och berg/Lis

#28 - - Jah Hollis:

Snygga och färgglada trappbilder du har tagit. Det ser väldigt inbjudande ut.

#29 - - paula:

Helt underbara bilder. Andra bilden trappan upp till den röda ytterdörren vinner för så vill jag ha det i mitt hus sen...

#30 - - AngelPearls:

Tvåan är min favvo! //Eva

Till top