Fototriss: Skräp och Sopor

/ Permalink / 28
Nu är jag tillbaks efter en avkopplade helg! Jag tjuvkikade på Fototrissen och passade på att ta några bilder innan jag gav mig hemåt. Veckans fototriss handlar om skräp och sopor och jag valde att granska en liten sandhög som drivit in från havet i närbild... Vart jag befunnit mig avslöjar jag inom kort...

Kika in i Fototrissen för fler tolkningar



Det var den här högen som jag gjort en "närbildstudie" av. Dolde mycket skräp...


Foto: ©Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Sickan:

Snygga bilder!



Bild 2 blir min favorit!

Ha det bra!

#2 - - lilalili:

Verkligen jättefina bilder. Bild nummer 2 blir min favorit oxå

Kramis

#3 - - Ingalill_S:

Gillar den första bilden, fräckt att man kan få så många bilder ur en.

#4 - - Petra:

Roliga strandfynd, trodde först att bilden högst upp visade ett bling-bling-smycke.

#5 - - Fröken Mita:

Svårt att välja de var fina alla. Ha en bra dag

#6 - - veronica-ifokus:

Fina bilder!!

Föll för 2:an!

=)

#7 - - Isabels värld:

Fina skräpbilder!!

#8 - - Helen:

Fina bilder på inte så himla kul motiv kanske.

Undrar var du har varit?

#9 - - dahlarna:

De där bilderna kunde lika gärna ha varit fotade på en sandstrand... Alldeles för mycket skräp som folk lämnar i sanden. Cigarettfimpen är verkligen superotrevlig & kapsylen farlig. Fina bilder dock! Men det har du ALLTID! :-) KRAMISAR!!!

#10 - - carina:

Trevligt att du visade den sista bilden, usch vad folk skräpar till.

#11 - - MMS:

Fina bilder på skräp. Jag gillar nog första bilden bäst!

#12 - - Proforma:

Klockrena bilder! När man tittar närmare så kan man nog hitta hur mycket skräp som helst runt omkring!

#13 - - Irrhönan:

Tänk vad som kan döljas i en lövhög...

#14 - - Cissi:

Vilka fina skräpbilder!

#15 - - paula:

Härliga bilder kan inte välja en.. så alla blir min favorit..

#16 - - Bokmalen:

Mycket fina bilder!! Får mig att tänka att jag ska "närstudera" saker framöver... Kramen

#17 - - maria_6909:

Den första bilden blir min favorit! =) /maria_6909

#18 - - Megera:

Fina bilder.....så mycket skräp du hittade på liten yta.

#19 - - Tant Malin:

Fina bilder! Det som göms i sand, kommer upp i??? Eller hur var det nu?

#20 - - Kerstin:

Läckra bilder alla tre. Går inte att utse nån favorit. :)

Ha det gott.

#21 - - Monkan:

Närstudie av en sandhög, ja då kan jag tänka mig att man hittar "skatter" ;-) Min favorit i trissen blir den första bilden, för den såg minst äcklig ut... :-)



Grattis till kloningen!

#22 - - Hannas objektiv:

Fin närbildsstudie. Bild nr 2 är min favorit.

#23 - - Synne:

Om man kikar sig runt, ner, upp och i sidled finner man massor av motiv. Du har fångat det bra idag.

Gillar nog den persikokärnan bäst.

Ha det gott.

Synne.

#24 - - Katja:

superfina :)

#25 - - helen_3131:

Svårt att välja vilken bild som är bäst! så alla bilder är bäst enligt mig. =) /helen_3131

#26 - - Mia:

Vilken kul idé med en fototriss! Eller fotoquizz skulle man kunna kalla den!

#27 - - Jah Hollis:

Usch ja, vad vi sprider omkring oss. Men det är snyggt fotograferat.

#28 - - Anna:

Snygga bilder men den första måste nog bli min favorit

Till top