Fototriss: Ovanifrån

/ Permalink / 25
Så var det då sköna söndag igen och dags för en ny Fototriss. Idag gäller det att fota "ovanifrån", ett svårt perspektiv tyckte jag men  jag har valt en liten "stilstudie" på en buske i trädgården som man vanligtvis inte ser så här "ovanifrån". Jag slänger  också med en "bonusbild" i trissen så att ni förstår mitt perspektiv med mina frostiga bilder...

Fler tolkningar av teamat hittar du i Fototriss.


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - annette:

Gillar ju inte kyla och frost, men Dina bilder gillar jag alla tre!!



//annette

#2 - - maria_6909:

Fina bilder alla fyra! Min favorit blir den andra bilden! =) /maria_6909

#3 - - Irrhönan:

Vackra men kalla bilder! burr

#4 - - Kerstin:

Vackra bilder allihop. Går inte att välja ut nån favorit. :)

Ha en fin dag.

#5 - - dahlarna:

Vilka fina bilder! Man kan verkligen känna kylan när du var ute & fotograferade! Hoppas att du får en mysig söndag! Just nu spenderar jag den med en kopp kanelkaffe & en liten toblerone! Har det ganska bra alltså... ;-) KRAM!

#6 - - Pialotta:

De fyra hör ihop som ett pussel.. Gillar frostiga foton så de får var sin poäng:-)

#7 - - Proforma:

Kalla frostiga bilder, fina alla tre... fyra!

#8 - - Anonym:

En frostnupen serie från detalj till helhet. Gillar!

#9 - - Nilla:

Det är vackert ute nu! Ha en fin dag.

#10 - - Petra:

Jag tycker du har lyckats kanonbra!!

#11 - - Synne:

Vackra bilder.

Det är så fint med rimfrost på växter. Alla blir favorit här idag.

Kram Synne.

#12 - - sickan:

Läckra bilder och snygg presentation!



ha en bra dag!

#13 - - Carina:

En fototriss som blivit fyra, jättefint

#14 - - Carro5344:

Snygga bilder. Min favorit blir tvåan

#15 - - Katja:

vilka härliga bilder :)

#16 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka vackra fotografier du har tagit.

Kram Sandra

#17 - - Linda P:

Åååå jag längtar liiite efter snö! KRAM

#18 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka vackra bilder! Ha en mysig kväll! Kram

#19 - - Lissen:

Härliga bilder lite ovanifrån!

Ha det så gott i veckan!

#20 - - ZIppo:

Riktigt "coola" och fina bilder.

Tar dock inte ut nån favorit då de var fina alla 4.



/Zippo

#21 - - SysterLilli:

Underbara bilder alla tre... opps fyra. ;) Går inte att välja endast en favorit bland dem, så det blir alla.

Ha det bra!

#22 - - Anna:

Härliga bilder men bild nummer två tror jag nog blir min favorit...

#23 - - cz:

Vad kul att jag hittade till din blogg via fototriss - den kommer jag att besöka igen! Superfina bilder! Alla fyra tillsammans blir ju bäst men måste jag välja så väljer jag den första! /cz

#24 - - paula:

Härliga foton gillar allihop kan inte välja en.. Ha en bra dag.

#25 - - ämma:

Fina bilder! :)

Till top