Första ljuset är tänt!

/ Permalink / 14
Ja, nu är första ljuset tänt i vår adventsljusstake. Idag står Skyltsöndag, tomteparad och lunch på stan på dagordningen. Skall bli så mysigt!


Foto: Karin Borg/Ellas Inspiration
#1 - - Mia:

Vilka mysiga bilder. Ha en mysig första advent.

Kram Mia.

#2 - - Kerstin:

Snygg ljusstake! Har du gjort den själv?`

Ha en jättefin första advent.

#3 - - Lisa:

Så fin er adventsljusstake är!!

#4 - - Helena-hem ljuva hem:

Vilka mysiga och stämningsfulla bilder!

Ha en mysig advent. Kram Helena

#5 - - Karin:

tack:) trevlig advent på dig!!

#6 - - Carina - inspirera:

Vilka härliga bilder, det känns skönt med lite rött nu när det är så grått ute...

#7 - - Ullis/Leva på landet:

Ja man kan ju verkligen undra vart veckorna tar vägen. Låter som om du har en skön dag idag. Härlig ljusstake. Riktigt julig.



Ha en skön första advent!

Kram Ullis

#8 - - Linda:

Den adventljusstaken var verkligen jättegulligt! fint med röda ljus!

#9 - - Elin:

Hej! Följer din blogg och kom att tänka på dig nu när jag behöver lite tips. Skulle vilja ha en snygg rosa fondtapet till min hall. Blir två ganska små väggar så gärna lite mönster. så svårt att hitta om man inte vill ha en barntapet :(. Tacksam för tips!

#10 - - Designtjejen:

Vad fint!

#11 - - Proforma:

Den där var nåt för en betongälskare som mig!

#12 - - Katja:

superfin! :)

#13 - - Pethra på Inredningsbloggen:

den där släta adventsljusstaken tycker jag är grymt snygg, var har Du hittat den?

#14 - - Jessica:

Jag är i ett stort behov av adventljusstake och tycker att din var supersnygg. Vart har du fått tag på den?



Kram

Till top