Temavecka - färg

/ Permalink / 11

Jag blev lite sugen att hänga med på uppmaningen från Nilla på Tankebubblor om att ha en temavecka med nya färger varje dag... Lite sen i starten är jag men här kommer mina bidrag iallafall... Håll även utkik efter Rosa torsdag, Svart fredag och slutligen Gul lördag.

BLÅ måndag - makens ryska servis...
image312

VIT tisdag - tulpan som står sig i vått & torrt
image313

GRÖN onsdag - favorit i repris, min härliga filtduk
image314
Foto: Privat - Ellas Inspiration

#1 - - lotta:

jattefiiina bilder, harliga grona farger!!

#2 - - emma:

Fina bilder på temat! Den ryska servisen är ju verkligen supervacker.

#3 - - mamma millan:

Hellojs..så fint..den gröna snirkliga har jag i svart!!!! Vilken underbar påsk!!!! WOOW!!!!

Många prinsesskramar!!

~~*♥Millan♥*~~


~~*L O V E*~~

Ps...kungligt besök inne hos mig!!!!

#4 - - anna:

gillar verkligen den ryska servisen!!! super
Anna

#5 - - Johanna:

Fina bilder! Jag höll i en sånn filtduk igår, fast i svart. Det blev inget köp, men jag är väldigt sugen på att köpa en, så vi får se. Ha en bra dag!

#6 - - Sandra:

Härliga bilder! Är också lite sugen på att hänga med, men det får nog bli en annan gång. Kram Sandra

#7 - - Nilla:

Wow vilket kopp! Fina bilder. Jätteroligt att ha dig med i färgveckan!

#8 - - Johanna:

Vilka härliga bilder! koppen är verkligen fin...

Glad påsk!

#9 - - Guldkant på livet:

Så mycket härligt ögongodis i alla dess färger!
Glad Påsk!
Mari.

#10 - - Hanna-Sofia:

Vilken jättevacker kopp.

#11 - - Martina:

vilken underbar servis!

Till top