Midsommarställe (del 1 av 3)

Inspiration / Permalink / 14
Nu är vi tillbaks igen. Lite tidigare än beräknat för maken måste måla brädor till fasadbytet för snickarna fortsätter sitt arbete imorgon. Ömsom sol, ömson regn så skulle jag vilja beskriva vår Midsommarhelg på kusten. Men trots att vädret inte alltid var på vår sida så var det ändå skönt att komma iväg och bara vara ledig! Här kommer lite bilder från vårt "midsommarställe" dvs mammas och hennes mans stuga. Vi har också en liten stuga på tomten, med betoning på liten men den får jag visa vid ett annat tillfälle. Jag tog en hel del bilder så ni får njuta av vår midsommarhelg i dagarna tre!

Härliga svenska toner hör midsommar till!


När solen kikade fram så var det helt underbart!


Tänk att en vissen blomma kan se så här vacker ut! Annars tillbringades mycket av helgen inomhus i den här underbara verandan.


Lite gammalt och lite nytt... De vita grytunderläggen fick mor "istället för en blomma". Visst är de söta!


Mycket fika hör midsommar till och de här söta glasen passar utmärkt till en smarrig tårta!

Foto: ©Ellas Inspiration

Fortsättning imorgon, missa inte det!
#1 - - K:

Vilket sommarställe ni har! Var är glasen köpta?

Ha en bra dag! kram K

#2 - - Proforma:

Huset ser hur charmigt ut som helst.

#3 - - Stina-Hemma på Landet:

Åh, vad underbart det ser ut. Det där huset kan jag ta hand om.

Kramis :-)

#4 - - Mia:

Mysig stuga ni har, skulle va roligt att se mer av den!



Kram Mia

#5 - - Livet i byn:

Härliga midsommarbilder, det har varit så skönt att få vara lite ledig och bara ta det lugnt.



~Livet i byn

#6 - - Elin, elinphoto.se:

Mysiga och stämningsfulla bilder!



Kram // Elin

#7 - - Lena:

Gud, så fint ni har det! Ser underbart ut. Och - ja, väldigt vacker miljö att fota i!

#8 - - StrandviksVillan:

Verkligen härlig stuga! Underläggen skulle jag gärna ha på mitt bord :)

Väntar på fortsättningen...

#9 - - Martina:

Men va vackert! Där hade jag gärna velat fira midsommar! :-)



Kram!

#10 - - Annica:

Ser härligt ut!



Härliga grytunderlägg!



Kram Annica

#11 - - Lisa:

Så fina bilder du har tagit! Härligt med sommarstuga!! KRAM

#12 - - Joanna:

Vilken mysig midsommar ni verkar ha haft=) Verandan hade jag gärna suttit och njutit på om kvällarna

#13 - - dahlarna:

Vilka härliga bilder fn din midsommar!!!

KRAMIS!!!

#14 - - Katja:

Åh så mysigt! :) Härliga bilder!

Till top