Midsommarställe (del 2 av 3)

Inspiration / Permalink / 17
Ja, vi har som sagt haft en underbar midsommarhelg och här kommer lite fler bilder från vackra västkusten! Del 1 hittar du här.



En favoritplats på verandan är att sitta i den här stolen och njuta av utsikten. Som tur är finns det två...


Min kreativa mor hade planterat blommor i en stupränna (!). Visst blev det snyggt!


Hon hade även målat en egen korg fylld med blommor och jag gillar den här korgen som har hängt med länge. Ett vackert stilleben.


Tänk att lite rost och lite nött är så vackert i den här miljön! Skulle inte vara det hemma i vår trädgård!

Foto: ©Ellas Inspiration

Jag bjuder på några mer bilder imorgon också. Glöm inte kika då!
#1 - - anna:

mitt kara vastkusten, vilka fina bilder. Hoppas att du fick en underbar midsommar

kram

anna

#2 - - Karin:

Vilka härliga sommarbilder du bjuder på! Och väldigt snyggt det som din mamma hade gjort med stuprännan!



Ha det gott!

#3 - - Sandra:

Vilka vackra bilder du bjuder på! Kram Sandra

#4 - - Annica:

Kul idé med stuprännan:)



Kram Annica

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va snyggt det var med stuprännan! Vilken bra idé! Hoppas du hade en mysig midsommar! Kram

#6 - - Ingela:

Vackra bilder som vanligt!

#7 - - dahlarna:

Fantastiska bilder - SOM VANLIGT!!! Kul idé med stuprännan...

KRAM!

#8 - - Emelie:

Trevliga bilder! Det lilla "ljushuset" på fjärde bilden känns väldigt bekant, vi har ett nästan likadant här hemma hos oss. Gjort å gammal konservburk och tillfixat i svart. Charmigt och mysigt tycker jag!

#9 - - matte:

Vilket vackert ställe ni har, det ser helt underbart ut!

#10 - - Lotta:

urmyyyyyyyyysiga bilder!

#11 - - Fredrik:

fina bilder... hoppas allt är bra!

#12 - - Proforma:

Säger samma som alla andra... jättefina bilder och rolig idé med stuprännan.

Roligt också att du lägger upp din midsommarhelg som en följetong, man bara måste kolla nästa "avsnitt".

#13 - - Lotta:

Verkligen vackra bilder!



Kram, Lotta

#14 - - Isabels värld:

Härliga bilder och inspiration!! Väldigt kul idé med stuprännan! Ha det så bra! kram Pernilla

#15 - - K:

Vad smart med stuprännan! Fina saker i sommarstället , ska absolut kika in i morgon oxå.

kram kram

#16 - - Pysselprinsessan:

Vilka härliga bilder! :)

Kramar

#17 - - StrandviksVillan:

Fantastiskt vackra bilder!! Rottingstolen är så härlig!

Svar: Duken har jag köpt som metervara på det varuhus avslöjar mig där jag jobbar i Finland.

Till top