Kalasdags...

Högtider - stora & små / Permalink / 27
Här hemma går vi i väntans tider. Det är nämligen en liten dam som fyller fem år imorgon!! Förberedelserna pågår för fullt. Blommor är inhandlade, servetterna ligger framme och framförallt, det viktigaste enligt dottern, ljusen väntar på att tändas!!

Sedan är det ju lite annat fix och trix som matlagning, paketinslagning och städning som skall hinnas med innan det stora kalaset imorgon kväll! Men kvällen är ung, liksom jag! ;0)  Så det är bara att köra på!

 
Foto: Ellas Inspiration
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Ja ljusen är nog så viktiga. :) Vad fint det ser ut. Hoppas lilla damen får ett kanonkul kalas!

#2 - - Hanne:

Hei Ella. Så herlig blogg du har og hvilken heldig 5 åring. Lysene var bare helt utrolig fine :) Jeg legger deg på listen min sånn at jeg ikke mister deg igjen. Håper det er ok! Ha en fin uke. Hanne

#3 - - dahlarna:

Vilka HÄRLIGA bilder!

Hoppas att ni får ett fantastiskt härligt kalas!

KRAM KRAM!

#4 - - Ellinor:

Hej! Jamen va kul med en granne här i bloggvärlden!

Vilken mysig blogg du har!!!! Å va kul med 5-årskalas!! Måste kika runt lite bättre här!

Ha det bra!



Kram

#5 - - Lotta:

Så mysigt med kalas! Och så fint med rosa!



kram,Lotta

#6 - - Sandra/Vit design:

Vilka härliga rosa färgklickar! Kram Sandra

#7 - - Martina:

Åh, det är ju så roligt och pirrigt att fylla 5! :-)



Hoppas eran lilla tjej får en finfin dag imorgon!





KRAM!

#8 - - carrie:

hejsan.. vilka fina bilder du har... åå vad glad jag blir..jag lägger in dig på min lista, du får gärna göra det också om du vill ////carrie

#9 - - Sofie:

Vad fint med lite rosa tema! Kan tänka mig hon är förväntansfull inför morgondagen :) Många gratulationer till henne från mig!



Kramar, Sofie.

#10 - - Sara:

Din blogg är så fin och inspirerande med många fina bilder!

#11 - - Designtjejen:

Vad fint du har gjort det! Vad fint med ljusen!!! Hoppas att det blev ett jätte fint grattande på morgonen! Hoppas att du får en bra dag!

Kram

#12 - - anna:

vilka fina bilder, jag grattis till den lille och hoppas ni far en bra dag.

kram

anna

#13 - - Evami:

Grattis med femåringen....Så flott det blir til henne:) De lysene var bare så søte..



Her er det 3års dag i dag,så vi feirer samtidig,artig.... Det var en som våknet kl 06 lysvåken,hva skjer.... Fikk noen pakker og bursdags-sangen,sånn stas..... Her går det ikke i rosa,men tøffe ting fra filmen Cars.. Stor stas det...



HA en flott 5-års feiring:) Klem Eva

#14 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka härliga bilder! Rosa är en dröm för en liten tjej! Vilken ny snygg header du har! Ha en bra dag! Kram

#15 - - GÅRDSROMANTIK:

Grattis till "Stortösen"!

Så läckert rosa kalaset blir!



Kram Maud

#16 - - Jenny Borg:

Hej Ella!

Kan inte du mejla mig snarast för ev. reportage?

Min mejladress: jenny.borg@ttela.se



Mvh

Jenny Borg

#17 - - Petra:

Ser ut som om det blir ett kalas helt i min smak! Har själv köpt de servetterna, visst är de fina! Stort grattis till tjejen!

#18 - - Isabels värld:

Vi har också ett födelsedagsbarn hemma idag =) Vilka söta servetter!! Hoppas tjejen får en underbar födelsedag! Kram Pernilla

#19 - - Helena:

Grattis till födelsedagsbarnet! Karamellrosa passar ju perfekt på ett femårskalas! Supersöta tårtljus!När min stumpa fyllde fem i april hade jag inget att säga till om - hon SKULLE ha Hello Kitty-servetter, och så fick det bli... :-)

#20 - - Mia:

Roligt med kalas!



Svar: ja jag älskar dansk design överhuvudtaget. Hittat en superb sida om just det som jag måste blogga om framöver.



Ha de så bra idag då!

KRam Mia

#21 - - Fredrik:

trevligt grattis till henne!

#22 - - BlomsterDesign:

Va kul, hoppas ni får en härlig kväll!

jag ska också på kalas idag :)

vart har du hittat dem söta servetterna?

tror bestämt det är aqua rosor du har i vasen?!

dem är såå fina! passar ju perfekt till en liten prinsessa..



Kram elli

#23 - - lotta:

5 ar, vad härligt!! vilka ursöta servetter och ljus.. en femaringsdröm.. ett kalas i rosa!! superfiiiint!

#24 - - Lisa:

Fint med rosa rosor, hoppas att vi får se tårtan imorgon! Då har du stått och slagit in presenter hela dagen då? :D Hoppas hela familjen njuter imorgon och grattis till den stora 5åringen!!! kraaaam

#25 - - AnnaKarin:

En femårig tjej måste ju älska mamma som kommer med allt fint - som dessutom är rosa! Rena tjejdrömmen alltså!

#26 - - anna.a:

Vilka fina bilder..det kommer att bli ett toppenkalas..hälsa och gratta från mig också..hihi...

/anna.a

#27 - - Martina:

Åh vad fint du har gjort för henne! Hoppas hon får en bra födelsedag! Servetterna och ljusen var ju super sött

Till top