Tisdagstema: Tro

/ Permalink / 20
Jag är fortfarande omtumlad av gårdagens uppmärksamhet och tack för alla era gulliga kommentarer!!

Dagens Tisdagstema är Tro så jag tycker att en bild på en Madonna passar alldeles ypperligt. Kika in på Tisdagestema för fler bidrag!

Idag ger sig hela familjen iväg på utflykt. Vart får ni se imorgon.... Men en liten ledtråd kan jag ge er. Jag kommer att bli alldeles yr och se grönt!

Tuesday theme: Faith


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - Anette:

Väldigt vacker! Det var lite svårt tema idag tycker jag......./Anette

#2 - - Indra:

Nej men grattis till utnämningen eller vad man ska kalla det. Helt otroligt. Ja då får en annan vara stolt att DU kikar in hos mig...hihi...

Fin bild du har som tisdagstema. Jag tyckte det var svårt idag. Kramilikram

#3 - - Linda P:

Hmm, vad kan det vara??? Nån outlet med gröna grejor... hmmm...

#4 - - Lissen:

Jag tror på Madonnans godhet!

Ha det så trevligt på utflykten !!!!

#5 - - livi:

hello,



i´ve been jumping in your blog....you have so many nice an sweet(mmmhh.....) ideas and your fotos are great!!!complimento!!!livi!!!

#6 - - Proforma:

Svar: Jojomensan, jag såg allt ditt inlägg. Tackar för det.

Ha en riktigt trevlig dag, kan det bli till något ställe där man åker runt runt, upp och ner och hit och dit!??

#7 - - matte:

Grattis !!!!! det är du värd, verkligen! kul :D

ha en finfin dag

kram :)

#8 - - m a r i a k o d e n:

Grattis till utnämningen!!!

=)

Så kuuuul.....



Å Madonnan är sååå fin!!!

#9 - - nillonen:

Blir en bra dag för mannen att köpa nya bunnyöron...

Haha!

Kram!

#10 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt, ha en bra dag! Kram kram!

#11 - - Camilla:

Tjo! Ja det var en tjusig madonna! Vad kul det var at läsa ditt förra inlägg, klart att du är värd att uppmärksammas för du är ju våran egna marta ;p ha det så fint på eran dag!

#12 - - morsdeka:

Vilken vacker Madonna, trots krackeleringarna. Fin tolkning. KRAMEN!

#13 - - Ullis/Leva på landet:

Jättefin madonna. Hoppas att ni haft en bra dag.



Kram Ullis

#14 - - Johanna.B:

Passande bild till dagens tema!



Svar: Tack så mycket! Hann med otroligt mycket och är väl inte direkt utvilad efter helgen. Men OJ så mycket ny inspiration som infunnit sig!



Kram

/Johanna

#15 - - AnCa:

Vilken vacker madonna! Hoppas att ni hade det bra på "Grönan" ;o)

Kramis AnCa

#16 - - Lisa:

vad härligt att du var nämnd, det är du verkligen värd! och madonnan (som vann va? om ja inte minns fel) är ju ett superbra bidrag till temat! :D KRAM

#17 - - Carina:

Jättefin bild på TRO och grattis föresten, jättekul att du blev omnämnd!!

#18 - - Pialotta:

Underbar sprucken Madonnabild:-)

Utflykt kan det vara i gröngräset tro.

Ha de fint då:-)

#19 - - Elin:

Tack så mycket :)

Vilken fin bild och vad härliga Lisseberg bilder. Skulle verkligen vilja åka dit igen, det var ju ungefär 7 år sedan jag var där.

#20 - - Gunnel:

Madonnan passar verkligen in bra här.

Till top