Ska Ernst kissa i trädgården?

/ Permalink / 10
Ja, den frågan ställs faktiskt i kvällens program och vill du veta svaret så missa inte att kika på "Sommar med Ernst" kl. 20:00 i TV4. Allas vår händige Ernst fixar bl.a. egen Kryddvinäger och hemmagjort Örtsalt. Recepten hittar du här.



Foto: Recept.nu
#1 - - Josefine:

Tack för du påminnde mig om Ernst:) Glömde bort att det var måndag idag!

#2 - - Maria:

Ja, kiss är ju bra gödsel..kan det vara därför?? Men jag missar Ernst. Ska fira födelsedag och inte se TV =)

#3 - - Lotta:

tack för din söta kommentar inne hos mig! du e för goooo! far se om jag ska premiär titta pa ernst ikväll. har aldrig sett det.. sa nan gang ska ju vara den första :-)

kraaaaaaaaaam

#4 - - Lisa:

Oj nu blev jag nästan nyfiken. haha! Loooova att berätta för mig imorgon/ikväll! KRAMAR

#5 - - Sofie:

Såg programmet ikväll och blev förutom bedårad i den fina trädgården även bedårad i de rara, söta barnen :) Inspirerande program! Saltet och vinägern verkade spännande.



Hoppas att du har haft en fin helg!

Kramar, Sofie

#6 - - Ullis/Leva på landet:

Såg Ernst och det var eh härlig trädgård han fixade. Barnen var ju ljuvliga.



Kram Ullis

#7 - - Linda P:

Såg också programmet. Vilka gulliga ungar :) De var för härliga! Jag ska nog testa såväl kyckling som salt och vinäger imorgon.

#8 - - Petra:

Missade ännu en gång Ernst:-( Vet inte varför jag har så svårt att hålla mig hemma just på måndagar... Hoppas han bjöd på trevlig kvällsunderhållning som vanligt, känns inte riktigt som om det är sommar utan Ernst, allsång och Morden i Midsomer!

#9 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Heja Ernst! Fast jag missade det, såg bara påminnelsen via en kommentar hos Petra utan H. :-)

#10 - - Lotta:

Snart får jag också se Ernst! Mina föräldrar har kanalen och har sparat programmet på sin digibox. Och snart åker jag dit!



Härligt hem du visar tidigare!



Kram,Lotta

Till top