Rimma din egen tavla...

Inspiration / Permalink / 9
Idag och imorgon har jag faktiskt tagit lite bonus-semester. Väldigt gott även om det finns mycket att fixa med huset. Jag och sonen har tvättat staketet på vår 6 (!) meter långa balkong innan målning. Puh! Annat pyssel som är desto roligare är detta. Varför inte göra en tavla på rim? Här har jag valt att använda Ella och letat fram flera roliga ord som rimmar. Blir en kul effekt och annorlunda att ge bort i te.x. doppresent. Vad rimmar ditt namn på? Prova själv här!


Foto: ©Ellas Inspiration

Förresten... jag har fått en till. Jag är helt överväldigad och så rörd! Om ni bara visste!



Ett stor tack-kram till Linda på Livinglikelinda som gav mig den här lilla utmärkelsen!

Kram till er andra också!
#1 - - Annica:

Halloj! Bra kämpat med målartvättande i värmen. Själv har jag satt den oäkta maken på att olja golvet på vår stora balkong;) Tyckte jag gjorde mitt när jag målade om sovrummet:) Jaja, det kanske blir jag som åker på att olja om altangolvet...



Kram Annica

#2 - - Lisa:

Häftig tavla och grattis grattis :D

#3 - - Petra:

Hahahaha, min tavla blev jättebra, det enda ord som rimmade på Petra var ju tetra...



Dumma föräldrar jag har som inte tänkte på det!!

#4 - - Camilla:

Ja fröken InspirELLA, alltid en massa kul på sin blogg, måste ju genast surfa dit o kolla läget, hade ju varit kul att dra ut en tavla med rimmen :D Ha det fint

#5 - - Nilla:

Okej! :-)

#6 - - Sofie:

Vilken kul idé :) Den ska jag lägga på minnet! Kramar, Sofie

#7 - - Sandra:

Vilken läcker tavla! Hihi vet inte hur många ord som rimmar på Sandra eller Tommy :) Kram Sandra

#8 - - Mamma Mia:

Det där var kul!

#9 - - Maria:

Hej!

Bara lite konstiga ord som rimmar på MARIA...blev ju väldigt vackert med ord på ...ella....Bra idé (om man har rätt namn vill säga...jag ska testa med mina barns namn istället)

Till top