Hemma hos Ella (del 1 av 2)

/ Permalink / 20
Äntligen så var det dags efter strul med Blogg.se!

Som jag berättat om tidigare så har vi gjort om i dotterns rum och hon har bl.a. fått ett nytt fönster och tapet. Jag lovade ju att bjuda på bilder när vi var klara så nu har jag tagit massor så det blir foton i dagarna två...

Välkommen att kika in och se vad som döljer sig i Ellas rum...

Tavlan har sonens gudmor gjort. Hon är otroligt duktig på att måla och göra smycken! Vilket är livsfarligt för en sån som mig som älskar halsband

Vi har ju bytt en balkongdörr och litet fönster för att få in mer ljus och för att kunna möblera bättre. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Ja, nu är det så ljust och härligt att det blev svårt att få till en bra bild... ;0)


Tapeten var verkligen ett lyckokast och man blir så glad varje dag man ser den! En härlig färgklick!


Då fönsterbrädan är ny så måste (!) man ju ha nya krukor. Skorna hade jag när jag var liten. Visst är de söta!




Hittade de här roliga ljusstakarna och även om det inte blev en hissgardin som var tänkt så är jag nöjd med lösningen med en "rull-gardin". Passar bra när persiennerna inte kommer förrän efter sommaren.....




Babuskan känner ni nog igen från semestern och nu har den hamnat på plats.


Foto: ©Ellas Inspiration

Imorgon bjuder jag på fler bilder! Välkommen tillbaks!
#1 - - Snusans Inredningsblogg:

Vilket härligt rum! Glada färger och snyggt inrett. :) Och vilken söt tavla!

#2 - - Proforma:

Jättegulligt, tapeten var verkligen söt!

#3 - - Joanna:

Vilken rum, så himla fint. Tjejen måste vara helnöjd med sitt nya rum.

#4 - - Annica:

Den tapeten är verkligen fin!



Kram Annica

#5 - - Anki:

Sååå sött och fräscht! Verkligen fin tapet!

#6 - - Ullis/Leva på landet:

Det blev så bra. Skönt att få in ljuset. Läcker tapet det blev.



Kram Ullis

#7 - - Lotta:

Så fint Ella har det i sitt rum! Tapeten är verkligen jätteläcker!



Kram, Lotta

#8 - - Sandra:

Vilken härlig tapet! Kram Sandra

#9 - - Martina:

Söt tapet och jag gillar ju Babuskan, vill själv ha och barn älskar ju att "leka" med den

#10 - - K:

Vilket jättefint rum hon har fått! Så söta skor.

Var har du köpt de turkosa ljusstakarna?

ha de gott!

kram!

#11 - - Karin N:

Kom hem till mig och gör om!! Snälla...

Kram från Karin N

#12 - - Therre:

Åh så härlig tapet! Kan du inte maila över namnet på den åt mig? :)

#13 - - Lena Valtersson:

Hej!



Vad fint du gjort i rummet till dottern, såå sött. Tapeten är ju bara bedårande.



Ser framemot resten av bilderna



Kram Lena

#14 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

SÅ fint hon har det! Ha en bra dag! Kram

#15 - - matte:

Det är verkligen jätterart! skorna är förstås min favorit:)

kramar

#16 - - Petra:

Åh, ljusstakarna är ursnygga!!

#17 - - dahlarna:

ÅH vilket fint flickrum!!! Underbar tapet!!! Superfina detaljer... Krukor, ljusstakar & annat!

KRAMISAR!

#18 - - Josefine:

Vilket fint rum! Gillar verkligen babuchka dockorna!

#19 - - Lisa:

Å vilken härlig tapet. här inne måste lill tjejen vara nöjd!

#20 - - Linda P:

Perfekt tips! Så fin tapeten är live :)

Till top