Tisdagstema: Nära

/ Permalink / 28
Efter lite bloggstrul kan jag äntligen visa min tolkning av dagens Tisdagstema Nära. Ni som följer min blogg vet att jag är väldigt förtjust i närbilder så det passade ju utmärkt idag. En liten frostnupen maskros en tidig morgon för ett par veckor sedan får agera modell för dagens tolkning.

För fler tolkningar, kika in på Tisdagstema.

#1 - - dahlarna:

Vilken VACKER maskros! Hoppas att du har haft en bra dag i dimman...

#2 - - Anki N:

Oh så vacker den var. Tänk att den stått sig i kylan. Uch ja, idag har blogg.se varit bedrövliga.



Anki N

#3 - - Photos by Storm:

Stackars frusna maskros. Men väldigt vackert fotat med små iskristaller/Lis

#4 - - Pialotta:

Mycket vackert frostigt foto.. visst är det fint med macrofoton där det passar sig:-) Ha de fint

#5 - - Helen:

Att en maskros kan vara så fin!

#6 - - Lissen:

Mmmm vad kristalligt fin denär maskrosen!

Ha en skön kväll!

#7 - - Gunvor:

Åhh va vackert.

#8 - - Anonym:

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

#9 - - Anonym:

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

#10 - - Anonym:

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

#11 - - Anonym:

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

#12 - - Helena-hem ljuva hem:

Så vackert!!

#13 - - Helena-hem ljuva hem:

Så vackert!!

#14 - - Kurator Pia:

Underbart vacker liten sak!!! Nära är härligt! Tack för din kommentar hos mig idag!

#15 - - AnCi:

En glittrig maskros har jag aldrig sett förut! Så fin den är. Men stackarn vad den måste frysa!

#16 - - Caroline:

Viken tjusig och frostig maskros!



/Caroline

#17 - - Susihus:

Så vacker bild. Ha en toppengo vecka. KRAM

#18 - - Jo:

Åh, vilken fin bild! Jag gillar också närbilder och denna var riktigt snygg!

#19 - - Jo:

Vilken tjusig bild! Jag gillar ju också närbilder och tycker att denna var riktigt fin! :)

#20 - - Kerstin:

Vilken vacker maskros. Det är inte alltid man säger så, men nu blev det av. Snyggt fotat också förstås. :)

#21 - - Carro5344:

Åh så snyggt med frosten och färgen

#22 - - Ullis/Leva på landet:

Så underbar bild. Vilka härlig bilder du visar från sköna hem.





Kramar Ullis

#23 - - maria_6909:

En otroligt vacker bild på din maskros! Hoppas att du har haft en bra dag! =) /maria_6909

#24 - - Solvarma Irene:

Hej!



En sån ljuvlig bild, jättevacker.



Titta in till mej så bjuder jag på Brynost och Äggost från Bohuslän.



http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/



Ha det gott!



Kram Irene

#25 - - Carina - inspirera:

Mycket vacker bild. Jag kan riktigt känna hur kallt den har det...

#26 - - Maddie:

Vilken vacker bild! Jag tycker verkligen om närbilder, de är så talande.

Hit kommer jag gärna igen och kikar

/Maddie

#27 - - Anna-Karin:

Vilken vacker bild på en liten kämpe.

#28 - - En Autografsamlares Värld:

Verkligen en snygg bild =)

Till top