Fototriss: Siffror

/ Permalink / 23
I veckans Fototriss skall man visa siffror och jag har valt att visa några som finns i vårt kök nu på morgonen! Min mormors gamla måttkanna, vredet på vår älskade spis och slutligen dagens lucka på Adventskalendern! Samtliga fulla med siffror!

Kika in på fototriss för fler tolkningar!

Missa inte min tävling som pågår just nu, klicka här.


Foto: Karin Borg
#1 - - Syster Eva:

Mycket bra motivval ... jag röstar helt klart på adventskalendern! Smart val!



HA det!

Eva

#2 - - carina:

Fina bilder men adventskalendern är favorit

#3 - - Irrhönan:

Kul triss med många siffror!

#4 - - Pysen73:

Så mycket siffror vi är omgivna av utan att ens tänka på det!! Jag väljer nog måttkannan eftersom jag anar att den har stort affektionsvärde för dig.

#5 - - maria_6909:

Min favorit blir adventskalendern för den får snart inte vara med i ditt kök mer, tycker lite synd om den! =D

Hoppas att du får en bra söndag! =) /maria_6909

#6 - - Megera:

Fina bilder på veckans triss....jag väljer adventskalendern som favorit, för att det snart är jul.

#7 - - Fröken Mita:

Adventskalendern får min röst idag, ha en bra dag

#8 - - Kerstin:

Jisses vilken bra tolkning du kom med idag. :)

Svårt att välja en favorit men adventskalendern är nog bäst. ;)

Ha en fin första advent.

#9 - - Kurator Pia:

Decilitermåttet klar favorit hos mig!! må gott i veckan!

#10 - - Nilla:

Härligt!

#11 - - annette:

Så härliga bilder!!

Adventskalendern blev min favorit!



//annette

#12 - - Pialotta:

Samma här en bit av adventskalendern får min 10 från 1-10:-) fast microvågsknappen som jag tror det är.. en annan favvo.. Ha de gott.. ska kolla in din tävling:-)

#13 - - Jah Hollis:

Fantastiskt att få inspiration till en fototriss så tidigt på morgonen. Jag är inte människa förrän jag fått kaffe i mig. :-)

#14 - - Jah Hollis:

Fantastiskt att få inspiration till en fototriss så tidigt på morgonen. Jag är inte människa förrän jag fått kaffe i mig. :-)

#15 - - Jah Hollis:

Märkligt att min kommentar kom in två gånger. Det verkade som om den stod här och snurrade hur länge som helst utan att alls komma iväg. Men det gjorde den ju uppenbarligen. :-)

#16 - - SysterLilli:

Härliga bilder! Litermåttet blir min favorit.



Ha det bra!

#17 - - lilalili:

Jag gillar bilderna på dina siffror...mest gillar jag den sista från adventskalendern. Den blir min favorit här hos dig i dag.

Kramis

#18 - - klara:

Härliga bilder. Vad döljde sig bakom luckan?? Jag, på mina 14 år, har ju missat en massa avsnitt av julkalendern i år. Får väl sätta mig och kolla på svts hemsida istllet, man får ju inte missa något för då kanske man missar vem som är tomten!



Trevlig andra advent.

#19 - - Photos by Storm:

Och vinnare blir....adventskalendern/Lis

#20 - - Boel_L:

Adventskalendern får min röst

#21 - - Hedera Helix:

Adventskalendern är rätt rolig i år, så den får min röst!

#22 - - En Autografsamlares Värld:

Härliga bilder men den första måste bli min favorit

#23 - - jeanette:

Adventskalendern min favvo. Samtidigt påminner den mig att göra något vettigare än sitta vid datorn. Det är ju för fasen snart jul.

Till top