Fototriss: Juldetaljer 2008

/ Permalink / 25
I veckans Fototriss handlar det om att visa "små detaljer av julen hemma hos mig". Jag har valt att visa några närbilder på juldekor som du hittar i vårt hus. Kransen hänger på vår ytterdörr och välkomnar gästerna, adventsljusstaken står i vårt kök och lyser upp frukosten och den vackra belysningen står i vårt vardagsrum och ger en härlig myskänsla. Ni kan klicka på länkarna och se detaljerna i helbild!


Foto; Karin Borg
#1 - - marie roxbro:

Underbara bilder...föll för den första..god jul

#2 - - carina:

Fiiint!

#3 - - Irrhönan:

Härligt juligt!

God jul!

#4 - - Eva-Lena:

Riktiga detaljbilder i din triss, där andra bilden blir en favorit.. GOD JUL/E-L

#5 - - Petra:

Vilka underbara juldetaljer! Du har öga för det där, du!

#6 - - akson:

Tre kreativa juldetaljer från ditt hem!

Den jag fastnade för direkt var adventstaken. Den är verkligen cool!

#7 - - Helena/Bildbloggerian:

Tre mycket vackra och stämningsfulla detaljer!

#8 - - lilalili:

Din andra bild blir min favorit här!

En riktigt Kul Jul önskar jag dig!

Kramis

#9 - - Pialotta:

Härliga juliga detaljer hos dig:-) Kram/Pialotta

#10 - - Kerstin:

Så fina bilder du visar. Den andra blir min favorit.

Ha en riktigt fin fjärde advent.

Kram

#11 - - Ingalill_S:

Jättevackra bilder,gillar den andra bäst :)

#12 - - Ingalill_S:

Jättevackra bilder,gillar den andra bäst :)

#13 - - Carro5344:

Fina foton. Min favorit blir andra bilden, hjärta och rött det är det som julen är

#14 - - Bokmalen:

Jättefina bilder! Den fösta blir min favorit idag! Kramen

#15 - - jenny:

Fina bilder. Vilken läcker krans ni verkar ha.



God jul!!

Kram/jenny

#16 - - åsa gillar rosa:

Fina bilder, jag gillar andra bilden bäst!

God jul!

#17 - - Kurator Pia:

Underbara bilder du bjussar på!! God Jul önskar jag dig och tack för kommentaren idag!!

#18 - - Proforma:

Andra bilden blir min favorit! Läckert röd!

Kram

#19 - - Helena-hem ljuva hem:

Så fina bilder! Ettan var min favorit.

Kram Helena

#20 - - Zippo:

Fina detaljer varav den från kransen blir min favorit.

God jul.



/Zippo

#21 - - Jah Hollis:

Snygga och riktigt juliga bilder du visar oss. Ha en god jul!

#22 - - Ina:

Tre jättefina bilder!

Visst är det mysigt med jul?!

Önskar dig en härlig och riktigt God Jul.

Mvh

#23 - - Jo:

Åh, vilka snygga bilder du har fått till! :)

Jag gillade särskilt tvåan!



Passar också på att önska dig en riktigt god jul!

Kram

#24 - - Kattis:

Vilka underbara bilder!! Jag älskar din ljusstake! God jul!

#25 - - marrimoster:

vackra julbilder - trean blir min favorit

Till top