Fototriss: Eget val...

/ Permalink / 33
I veckans Fototriss fick vi välja ett eget tema utifrån 3 olika kategorier som varit med tidigare, Trekantigt, Kroppsdelar och Genom som jag har valt att tolka med mina bilder. Frostiga blad som går "genom" varandra, en ring på lyktan som går "genom" hålet och slutligen en massa hål i min zinkkanna som går "genom" silen...

Kika in på Fototriss för fler roliga tolkningar!

Nyfiken på hur jag tolkade "Genom" förra gången? Klicka här!

                                          





































Foto: Karin Borg
#1 - - Veronica:

Härliga bilder och bra tolkning på temat. Den bilden är min favorit, obeskrivligt vacker :)

#2 - - eva b:

Jag väljer zink kannan!

#3 - - lilalili:

Vackra bilder där din andra bild, på ljuslyktan blir min favorit.

Gott Nytt År!

Kramis

#4 - - Eva-Lena:

Gillar lyktan i din triss lite extra :)/E-L

#5 - - akson:

De frostade bladen är vackra. Jag höll på att välja ett par sådana till mitt trekantiga tema val!

#6 - - Megera:

Favorit idag blir de frostiga bladen och håller med akson, att det höll på att bli ett sånt val hos mig också.

#7 - - Synne:

Hej.

Den bilden med de frostnupna bladen är så vacker.

Min favorit här.

Ha det bra och så önskar jag dig ett gott nytt år.

Synne.

#8 - - Nukke:

Bra bilder om temat genom !

#9 - - annette:

Den första bilden blev en klar favorit idag, så vacker bild!



annette

#10 - - Helena/Bildbloggerian:

Snygga stilrena bilder! Det är så fint med frost.

#11 - - marie roxbro:

Fina bilder...jag gillar den första bilden skarpt

#12 - - isabels värld:

Jättefina bilder! Den översta får bli min favorit. Väldigt vacker! Kram Pernilla

#13 - - ONE SMALL DREAM:

Alla tre får bli favoriter i dag, jättefina fotografier.

#14 - - Kerstin:

Jättebra tolkning och väldigt fina bilder. Den första blir min favorit. :)

#15 - - dahlarna:

Vilka härliga tolkningar på genom! Jag valde också detta tema idag! :-)Bladbilden blir min favorit! GOD FORTSÄTTNING! KRAMISAR!

#16 - - Pialotta:

Härliga genomfoton som alltid på din blogg:-)

Gillar alla tre. Ha de gott o ett fint nytt år Kram/Pialotta

#17 - - Evelyn, i hemmet:

Den första bilden är bara för underbar!

Kram, kram!

#18 - - Zippo:

Snyggt med frostiga blad, blir min favorit.

Ha det gott.



/Zippo

#19 - - Nilla:

Dina vinter-genom var vackra, liksom sommarbilderna! Ha det så fint.

#20 - - Jo:

Hej Karin och god fortsättning! :)

Du har som vanligt finfina foton och det på bladen tyckte jag var riktigt snyggt!



Ha det gott! Kram

#21 - - Jea:

Jag gillar dem frostiga bladen.



God Fortsättning :)

#22 - - Ann-Christine:

Så vackra bilder!

Jag har också fotat frost idag!

A-C

#23 - - epithimia:

vackra bilder! den första bilden är min favorit!

#24 - - Miss X Jung:

vackra bilder ^^

#25 - - Fia:

Kul tolkningar! Jag gillar bilden på lyktan allra mest! Det var en ovanlig tolkning.

#26 - - Proforma:

De frostiga bladen blir min favorit. För övrigt, fina bilder!

#27 - - En Autografsamlares Värld:

Snygga bilder men den första måste bli min favorit

#28 - - Baronessan:

De frostiga bladen var supervackra! Bra tolkning.

#29 - - Russin:

mycket fina kort allihop..:)

men vattenkannan är min favorit..

kram

#30 - - jeanette:

Jätte fina bilder. Favoriten blir den andra bilden.

#31 - - trivago:

Vilka vackra, vintriga detaljer!

#32 - - Caroline:

Fina bilder alla tre, men bladen blir min favorit!



/Caroline

#33 - - Jah Hollis:

De är fina tolkningar på temat alla tre tycker jag. Lyktan hade kunna vara med på Trekantigt också. :-)

Till top