Utmärkelser!

/ Permalink / 10
Jag har fått den här fina utmärkelsen från Camilla som har härligt färgglada bloggen Rosa Hemmet. Tack gulliga du!!



Med utmärkelsen så följde en liten uppmaning som jag har valt att anta även om det inte var lätt!! Man skulle nämligen välja att ge utmärkelsen vidare! Ni är ju så många underbara människor som bloggar där ute så att "bara" välja ett fåtal var inte lätt. 

Så här löd uppmaningen!

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs. Jag väljer dock fem favoriter, tyckte det lät som en bra siffra och Fem var tufft nog!!

Här är mina val den här gången, men ni är många fler favoriter där ute som jag regelbundet hälsar på!!! Ni vet vilka ni är!!!

Petras Egokick - för du alltid gör mig avis med alla dina snygga inköp, resor till Palma, NY och jag älskar det!
Ute och Inne - min namne Karin, som alltid visar så underbara bilder både just ute och inne!!
Hem och Lycka - Mia, för att du regelbundet bjuder in oss till ditt underbara hem. Wow, dina köksstolar och bilder!
Design & Inredningsbloggen - Pethra för din eviga låga att alltid trendspana och hålla koll åt oss andra på nyheter runt om i världen.
Husmusen - ja Frida, inredningsbloggarnas urmoder. Du var den som gav mig inspiration att dra igång min egna blogg för 7 månader sedan! Otroligt att du hittade mig direkt och la in en liten länk hos dig, vilken skjuts den gesten gjorde för min statistik den dagen!! Jag minns det som igår!

4. Put links of those blogs on yours. Klart!

5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated. Klart!

Kram Karin
#1 - - Evelyn, i hemmet:

Grattis :)

Kram, kram!

#2 - - Petra:

Vad gullig du är! Gläder verkligen ett nybörjar-blogghjärta. Men när man väl börjat är man fast direkt =) Att folk sedan läser och gillar det de läser är en stor guldbonus! Jag gillar din blogg skarpt också. Kram

#3 - - Ullis/Leva på landet:

Grattis till din utmärkelse. Den är du så väl värd. alltid lika inspirerade att titta in här och så bjuder du på så fina bilder.



Ha en bra dag!

Kram Ullis

#4 - - Hem och Lycka:

Å tack söta du! kram!

#5 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Åh, gulle Du, vad glad jag blir! Ska ta tag i det vad det lider. Bamsekram!

#6 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va roligt, den var du värd! Kram kram

#7 - - Malin Inspiration & design:

Stort grattis! Det är du värd. :) Kram

#8 - - Miss Agda:

Hejsan!

Jag kunde ju inte riktigt ge utmärkelsen till dig en gång till, men hade gärna gjort det, och nämnde din härliga blogg på min blogg precis :-)

#9 - - Frida:

Tack snälla snälla du! Vad glad jag blir!!

#10 - - Karin A:

Hej Karin! Vilken glädje att läsa dina fina ord. :) Hoppas allt är bra...



Kram Karin

Till top