Premiär: Textil från Hanna Säfström

Inredning & Shopping / Permalink / 28
Idag kom det ett otroligt härligt pressmeddelande! Avsändare var Hanna Säfström som lagom till Formex mässan lanserar sin första textilkollektion med inredningstyger, kuddar, bäddset och brickor. Tygerna är namngivna efter hennes egna familjemedlemmar!! Hanna har en gedigen utbildning inom dekorationsmåleri och färgsättning och har anlitats av bl.a. Skansen, Liljevalchs konsthall och Sandbergs Tyg och Tapet.  Jag blev helt frälst när jag såg tygerna så nu blir det ett besök i hennes webshop.





Foto: Stellan Herner via Hanna
#1 - - Josefin:

Gud så fina tyger! Den nedersta bilden gillade jag verkligen! :)

#2 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Ja, visst är de fina! Jag skrev också ett inlägg om dem i veckan, så nu har vi ju bevisat att vi har god smak båda två! :-)nSka Du till Formex?

#3 - - Helen:

Kanon fina tyger! Jag förstår att du hade en bra första dag på jobbet.

#4 - - Em:

härliga tyger, man blir ännu sigen på att göra om lite hemma.

#5 - - axelina:

oh vad fint! och hennes atelje är på samma gata som mitt jobb, farligt farligt..;)

#6 - - Evelyn, i hemmet:

Åh, ska absolut kika in :) Härliga tyger!

Har hittat en del på ellos som jag är lite sugen på. Får se om jag kanske lägger ut det på bloggen :)

Kram, kram!

#7 - - Lena Grön.:

Vilka ljuuuvliga tyger - MÅSTE ha!!!

#8 - - jenny:

verkar finnas mycket snyggt där. tack för tipset.Kram/jenny

#9 - - Annelie:

Jättesnygga! Jag gillar tyger med mönster från naturen som blommor och blader! =)



Annelie

#10 - - Lisa:

Kanske sätta det bakom lite glas ;) Ja vi får se vad som händer :)

#11 - - Isabels värld:

Åh vad fint! Just det ja, såg det mailet men har inte hunnit kolla än. Ser ju underbart ut!! Måste kika mera genast. Ha en trevlig kväll! kram Pernilla

#12 - - Linda:

Vilka UNDERBARA tyger! Jag blir ha-galen och sy-gardin-galen på samma gång! Överallt utom i köket har jag vita linnégardiner. Gardinkappan i köket är den enda som får lite färg och form ibland och dessa tyger skulle vara perfekta, allihop, på en gång :-)



Kram

#13 - - Linda P:

Löv är på frammarsch, helt klart! Och det passar mig bra :) Ska kolla in webshopen nu... Ha det fint!

#14 - - Kia:

Jisses vilken fin blogg du har. Textilierna är underbara, tack för jättefin inspiration!!!

Hoppas det är ok om jag länkar till dig?!



/Kia

#15 - - Ullis/Leva på landet:

Jättefina tyger. Måste kolla i webshopen.



Kram Ullis

#16 - - Petra:

Himla snyggt, den där webshopen måste kollas in. Längtar till Formex!

#17 - - dahlarna:

Ojoj vilka läckra inspirationsbilder! Jag vill ju ha allt när jag ser dessa bilder!



Jag gjorde premiär i TisdagsTema idag!! :-) Kuligt!

KRAMISAR!

#18 - - Lissen:

Jättefina tyger,skulle jag gärna ha i mitt hem!

Ha det gott

#19 - - anna:

vilka vackra tyger...........ja det blir ett besok fran mig med

#20 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Riktigt snygga tyger!! Kram

#21 - - K:

Härliga tyger, själv letar jag efter nåt gulligt tyg med nyckelpigor.

Du har möjligtvis inte sett nått sånt, nånstans??

Ha en bra dag!

kram!

#22 - - Härligheter enligt Erika:

Åh, vad snyggt!!! Skulle passa perfekt här hemma!!!

Det är klart du ska anta utmaningen!!!

Erika

#23 - - Mia:

Vad fint det var! Gillade det sista tyget med rönbören och bladet. Tyckte det var superfint!

Ha en bra dag!

Kram

#24 - - Jenny:

Var inne på hemsidan....njuter...skulle gärna förbärmat mig över några sådana vackra kuddar

Ha det gott

Kram

#25 - - Helena:

Jag tror att jag är lite kär... i BENGT!

Kikade in i webshoppen och föll för den metervaran! :-)

Kram Helena

#26 - - matte:

Elsa och Emma var finast! och Bengt lite fin han med:)

kram

#27 - - Evami:

Heia Karin:)

Når man har vært på ferie er det mye å oppdatere seg på hos deg:) Har kosts meg lenge og vel nå:) Og så gøy at du har fått omtale i Alt om hemmet(var det ikke),er ikke så rart det,for det er inspirerende å kikke inn hos deg:) Og så mye lekkert:) Får lyst til å handle mye mere enn hageblomster nå ja:) Får lyst til å handle stoffer og få ordnet duker,puter,gardiner:)



Ha en herlig dag:) Klem Eva





#28 - - Monkan:

Supersnygga tyger, jag måste ta mig en titt hos henne. Tack för tipset!

Till top