Pausbilder...

Inspiration / Permalink / 21
Jag har just kommit hem från IKEA med kassarna fulla!! Det blir ingen visning ikväll för nu måste jag vila mina trötta ben. Istället slänger jag in lite pausbilder för er att njuta av så länge!

Under vår trip till kusten förra helgen passade vi på att åka förbi vackra Mollösund. Detta är ett av Bohusläns äldsta fiskeläge med massor med charmiga gamla hus. Gatorna är trånga och husen i de äldre delarna har i vissa fall taken över varandra, så tätt är det. Ett besök rekommenderas om du har vägarna förbi.


Foto: ©Ellas Inspiration
#1 - - annette:

Hej!



Där har jag varit för många år sedan, nästan vackrare på Dina bilder än i verkligheten, regnade när jag var där den gången;)



Kram och vila fötterna!



//annette

#2 - - Caroline:

Underbara västkusten, ibland känns det som en annan värld som någon duktig arkitekt har designat bara för oss turisters skull.

#3 - - Proforma:

Där har jag varit några gånger, har vänner i Edshultshall som ligger alldeles nära.

Ska bli spännande att få se vad du har handlat, du visar väl?

#4 - - Petra:

Vad roligt! Vill jättegärna se dina kap sen.



Kul att din man jobbar på F&S. Beundrar alla som lägger ner så mycket av sin lediga tid för att jobba där. De gör verkligen en stor insats, så bra träning till ett så bra pris är svårslaget.

#5 - - Hanna:

Mollösund är underbart vackert! Åhh vad jag längtar tillbaka till västkusten :)

#6 - - Indra:

Härligt med IKEA.

Dom där blommorna på bilden r så vackra såg mycket av dem när vi var i GBG, vet du vad de heter?? Dom blir så långa och fina. Kramilikram

#7 - - Ullis/Leva på landet:

Förstår att ud är helt slut efter att ha sprungit på IKEA. Blev nyfiken vad du hittat. Så sköna bilder.



Kram Ullis

#8 - - Karin A:

Hej Karin! Så du bjuder också på pausbilder!? :D Måste säga att dina är underbara - så vackert det är i Bohuslän! Nyfiken på vad du fick med dig hem från Ikea. :) Kram Karin



Ps. Hanna Säfströms tyger - väldigt snygga!

#9 - - Tjohalias blogg om inredning:

Det ska bli kul att se dina inköp, kram Sandra

#10 - - elisabet:

Åh vad härliga bilder!

#11 - - Mrs. b:

Fina bilder! Där har jag stannat med båt nån gång vill jag minnas.

Nu får du tömma dina kassar och fota så vi får se vilka kap du har gjort! :-)

#12 - - Karins fotoblogg:

Ser härligt ut! Fina bilder.

#13 - - Lotta:

helt underbara bilder!!! SOMMAREN, kom tillbaka`... saknar dig!!

#14 - - Camilla:

Lät kul med shopping! Bilderna var helt underbara, der verkligen jättefint ut:) Tänk vad mycket vackert det finns här i vår närhet, o ändå reser vi så gärna till andra länder. önskar er en trevlig helg! :)

#15 - - anna:

mitt underbara vastkusten..........langtar hem nar jag ser alla fina bilderna. Fast nu skall jag ga ut och njuta av solen i Frankrike.

kram

anna

#16 - - Mia:

Här i Los Angeles må solen skina men inget är lika vackert, inget slår Sverige på sommaren. Vilken tur vi har som får bo i det vackra och TRYGGA landet. Här ljuder tyvärr sirener hela tiden.



Kram Mia

#17 - - Sofie:

Så vackert och idylliskt! Fina foton!

Trevlig helg! Kram, Sofie

#18 - - Lorei:

Åh, underbara västkusten! Trots att det är måååånga år sen jag flyttade så förblir jag alltid en Göte-tös. ;) Hade några år då vi alltid firade midsommar på Kärringön... påminer om dina bilder.

#19 - - dahlarna:

UNDERBARA bilder från Västkusten!!! Åhh vad jag längtar tillbaka nu när jag såg dessa bilder! Hoppas att helgen blir supermysig! KRAM!!!

#20 - - Fia:

Å vilka härliga bilder!!!!

Mvh

Fia

#21 - - MissStorm:

Härligt somriga foton! Dit skulle jag gärna åka.

Kram

Till top