Ny designer hos Åhléns

Inredning & Shopping / Permalink / 8
Fredrik Sandberg är den senaste i raden att ansluta till Åhléns med sin snygga design. Han har formgivit flera läckra inredningsdetaljer i tråd och den här är min favorit. Egentligen en vedkorg men jag kan se den som förvaring till annat också.  Snygg och smäcker!


Foto: Åhléns
#1 - - Indra:

Tack så jättemycket, ja det är verkligen ett billigt alternativ..

Jag tycker Åhléns har mycket fina grejer, de har verkligen fått till det på senare år. Jag hittar ofta mycket smått och gott där. Må så gott! Kramilikram

#2 - - Anonym:

vilken hel mysig blogg du har och ja du har rätt , det inspererar till shopping så kul att titta in här .

#3 - - anette:

Jag såg den igår för första gången och visst är den snygg. Till ved funkar den väl sådär (allt skräp kommer åka ut genom springorna) men gärna till annat.

#4 - - Mrs. b:

Ja, den är bra snygg och stilren! Fingrade på det mesta i den serien häromdagen, det som kunde varit aktuellt för min del var fruktskålen. Men det blev inget inköp.

#5 - - Johanna:

Den där går ju inte av för hackor... Gillar

#6 - - Evelyn, i hemmet:

Den kan man ju ha nästan vad som helst i. Jag skulle faktiskt vilja ha en vedspis, men det går väl inte direkt att lägga in i en lägenhet sådär bara. Får bli tills vi bygger hus!

Kram, kram!

#7 - - Miss Agda:

Ja , hans saker är jättefina! Jag var på Åhléns igår och såg dem och började direkt fundera på hur jag kunde motivera till min pojkvän att jag faktiskt skulle BEHÖVA korgar och sånt i vår redan alldeles för fulla etta.....

#8 - - Helena/roomservice.blogg.se:

Jag såg den också men kunde inte för mitt liv komma på vad jag skulle ha den till. Mest för att veden vi har skräpar sådant i en sådan korg.... hmmm, garnystan? :D

Till top