Micki hos Ellos

Roliga barnrum / Permalink / 7
Välkommen att kika in i Micki Barnshop hos Ellos. Ja, nu kan du nämligen handla leksaker, textil och annat roligt för barnrummet signerat Micki hos Ellos. Verkligen en rolig nyhet för alla oss barnkära, både med egna eller lånade!



Foto: Micki via Ellos, eget kollage
#1 - - Annica:

Jättekul!



De har ju så himla mycket fina färgglada saker:)



Kram Annica

#2 - - Petra:

Även jag som inte har barn blir helt kär i de turkosa kuddarna!

#3 - - Anna:

Åhh, jag kommer ihåg Micki från när jag va liten. Älskade sakerna därifrån, riktig kvalite:)

#4 - - Mirka:

Åh det där är ju perfekt! satt häromdagen och tittade på Micki-saker på nån sida... Men ellos är ju lite bättre, för där har man ju lite erbjudanden och rabattkoder ibland:)

Den där gung-zebran är ju så gullig!

#5 - - Minigrisen:

Kikade faktiskt in där för att se om det fanns något skoj man kunde köpa till brorsbarnet. Vill minnas att jag själv hade en Mickispis...

#6 - - Ullis/Leva på landet:

Synd att barnen inte är små längre, så mycket fint.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

#7 - - Vardagsrum:

Steady jag som slog Inga barn fakultet vara helt i Bonk med turkosa kuddar!

Till top