Har du sett Inger?

Inredning & Shopping / Permalink / 11
Ja, du har väl inte missat att kolla in Inger, Bernhard och de andra nyheterna från IKEA? De börjar nämligen dyka upp på hemsidan och det är mycket snyggt som kommer i höst. Själv skall jag åka en tur till IKEA imorgon efter jobbet, får se om kanske Inger får följa med hem? Hon skulle kanske göra sig i vår soffa tillsammans med Clara från Hanna Säfström som tygtavla?


Foto: Eget kollage från IKEA
#1 - - Cel'Dara:

Inger med bladen är verkligen snyggt, men bladen är så himla stora tyvärr. :-/

Ett problem överlag med många av Ikeas tyger tycker jag.

#2 - - Josefin:

Inger var jätte snyggt. Jag gillade ramarna också, stilrena och snygga!

Svar: Tack så jätte mycket, blir verkligen jätte glad av allt beröm! :)

#3 - - Helena:

Alltid lika kul när nya IKEA-katalogen är på gång...! Det brukar ju finnas en del guldkorn där - såna som man har råd med :-) Kram Helena

#4 - - mary:

Kul med en inredningsblogg som skiljer sig från mängden, då det oftast brukar handla om mode och smink. Jättekul idé fakstiskt och att bloggen är snygg är ju bara ett plus i kanten.

#5 - - mary:

Hahah okej, ja det var en smart sak som jag hittade på någon annans blogg. Så jag frågade hur man gjorde och så fick jag instruktioner som jag följde! Hahah

#6 - - Pethra på Inredningsbloggen:

jag väntar fortfarande på en produkt som heter Pethra. Med H. :-) Finns det någon Ella?

#7 - - Ulli:

Har också kollat in Ikeas hemsida och visst finns det en del fina nyheter. Jag ska också planera in ett besök till Ikea, men har ej bestämt riktigt när.



ha det så kul i morgon och hoppas du hittar det du vill ha!

Kram Ulli

#8 - - dahlarna:

Vilka FINA saker! Jag läste någonstans (kommer tyvärr inte ihåg var!) att IKEA-katalogen skulle släppas imorgon torsdag den 14/8! Vad underbart härligt att komma hem från jobbet & ha den i sin brevlåda :-)!! Tur att jag är ledig på fredag, så att jag i så fall kan bläddra i den om & om & om igen!!!! KRAMISAR!

#9 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina saker! Va roligt att du ska till Ikea idag, hoppas du hittar mycket snyggt! Ser fram emot att få se vad du köpte. Kram

#10 - - Johanna.B:

Jag va på IKEA i Kungens Kurva (Stockholm) för bara någon dag sedan för att köpa med mig lite av Inger (det gråa) hem till mina gardiner i min snart nya lägenhet. Men det va helt slut, hyllan va helt urplockad.. :(



Hoppas du har bättre tur än jag!



Kram

/Johanna

#11 - - Miss Agda:

Bernhard blev direkt min favorit då jag bläddrade i katalogen.

Till top