Äntligen Hemtex!

Inredning & Shopping / Permalink / 23
Jag måste faktiskt utropa "äntligen"! Anledningen är att Hemtex  har fräschat upp sin hemsida och gjort den betydligt roligare. Nu kan man kika runt bland deras produkter och få en massa härlig inspiration på köpet. Ett litet smakprov på vad den nya hemsidan (och hösten) har att erbjuda.





Foto: Hemtex
#1 - - Petra:

Kul - men eftersom jag jobbar med webb blir jag galen när företag gör superfina hemsidor med detaljerad information om sina produkter - men INTE har en webbshop... Men jag gillar Hemtex som butik.

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Va mycket snyggt! Ja, man kan verkligen säga äntligen över det! Ha en trevlig kväll! Kram

#3 - - Mirka:

Men vad bra! Nu ska jag surfa in där en sväng... sidan har ju varit lite boring innan...

#4 - - jenny:

åhh dom där kuddarna MÅSTE jag ha!!! superdupersnygga.Kram/jenny

#5 - - Kerstin:

Dom där ljusstakarna har jag gått och sneglat på. De är riktigt läckra. Får kanske passa på när de har 50% på allt i butiken. :)

#6 - - Annica:

Tack för din snälla kommentar:)



Så hemtex har en sjysst sida nu...då´ska jag kanske ta mig en titt. Tack för tipset:)



Kram Annica

#7 - - Ljuvligt Hemma:

Vad roligt... måste genast klicka mig dit & kolla in allt :) tack för tipset!

#8 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilka snygga saker! Ska ta och gå in på sidan och kika.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

#9 - - Pethra på Inredningsbloggen:

Ja, det var ju på tiden. Tack för tipset, ska genast in och kolla. Köpte ett par lila ljusstakar på Hemtex förra veckan. Kanon!

#10 - - Indra:

Har helt missat att Hemtex har en hemsida (fast det har väl alla). Hemtex är ju bra för de har ju jämt rea..hmm undrar om det är ett trick och att priserna egentligen är ordinare...kramilikram

#11 - - Anna:

Vad kul att de fixat till sin hemsida! Tack för tipset för jag hade faktiskt slutat surfa in på den gamla på grund av att den inte gav så mycket...



Kram Anna

#12 - - || p e r l a n:

Riktigt många läckerheter inför hösten! Ska bli spännande och se vad som kommer in i vår hemtex!

kram

#13 - - Frida:

Visst är den fin. Hade tänkt blogga om den men du hann före :-) De har precis bytt reklambyrå så det ska bli spännande att se var de hamnar på marknaden! Känns som att det mest varit rea där innan.

#14 - - Dessi:

hemtex har verkligen fått in så mycket supersnygga saker!

#15 - - Annika:

Hej hej!

Nu får jag nog kolla på Hemtex hemsida, har aldrig gjort det.

Snygga vägg de visar i sovrummet.

Kram Annika

#16 - - Eva Linnea:

Jag förstår verkligen att du får "en massa" utmärkelser! Din blogg är så inspirerande. Keep on ... Kram EL

#17 - - Proforma:

Ja men det var väl på tiden, så tråkig som den har varit! En titt... och det räckte.



Svar: Jag har fått Ikea-katalogen nu, min dotter fick två. Annars var det lockande... spisen eller katalogen...?



Nä, nu ska jag kolla Hemtex nya sida.

Ha det gott!

#18 - - Mia:

Ja, dom har så mycket fint nu i fina höstiga färger. Kul med nytt på hemsidan, får kolla sen en dag...



Ha det gott!

#19 - - Att ha det gott:

Jag visste inte att de hade en hemsida

menjag gillar när deras reklamblad ligger i brevlådan Ofta med ett bra erbjudande

#20 - - Malin Inspiration & design:

Hej!



Den där grönmönstrade kudden är bara så underbar! Är allt bra sugen på den!! :D Ska ta en tur till Hemtex i nästa vecka. Funderar på lite grönt i sovan i höst. Kan nog bli mysigt! :)



Ha en skön Söndag! Kram

#21 - - Mrs. b:

Håller med - fina inspirationsbilder gör verkligen mycket!

#22 - - Catarina:

Nu har jag slått till , har kollat på dom över en vecka.

Kuddarna kom i min ägo i lördags , skall bara hitta några gardiner nu oxå.....

Dom är så snygga och passade så bra i sovrummet!

Kram Catarina

#23 - - Iris:

Jag har också länge undrat om de inte skulle fixa till sin hemsida lite, så nu är jag också helnöjd :)

Till top