Nu har jag hittat bordet!

/ Permalink / 16
Jag har ett tag varit på spaning efter något litet bord som man kan ha ute. Vi har nämligen en vit träsoffa som extra möbel på vår altan och det hade varit lite fiffigt om man även kunde ha något litet bord till. Nu har jag snubblat på lösningen som heter pallar från Ellos! Har precis tryckt på knappen och köpt 2-pack i den vita modellen. Känner på mig att det kommer att bli jättesnyggt! Självklart kommer bildbevis när dem är på plats...

image396image397
Foto: Ellos
#1 - - Sandra:

De där pallarna var riktigt snygga! Ser fram emot att få se bilder på dom sen :) Kram Sandra

#2 - - Perlan:

Jupp.. Dom var jag på väg att klicka hem i förra veckan tillsammans med solstolarna.. Dum i bollen som jag var så klickade jag inte färdigt! :/
kram!!

#3 - - Vera:

Vad snygga pallarna var, tack så mycket för tipset!

#4 - - Designtjejen:

Dom var väldigt snygga.. kunde jag också tänkt mig.. :-)

#5 - - Liza:

Pallarna har jag missat.. skulle passa kanonbra ute på altanen i stugan! Tack för tipset!:D
KRAM!

#6 - - anna:

fina!!! och pallar eller sma bord kan man aldrig fa for mycket av.
Skulle kunna tanka mig en i Frejas rum.
kram

#7 - - Malin S:

Tack för detta utmärkta tips. Vi har också en vit utemöbelgrupp och ett minibord behövs ju alltid för typ en hög med tidningar, växter i fina krukor eller glaset med läsk =)

#8 - - mamma millan:

Sååå fint såå!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Millan

#9 - - Inrednignsgalen:

Såg oxå dem, de är ur snygga och passar till allt!

#10 - - Ingela:

De såg fina ut. Ser fram emot bilder när de är på plats.

#11 - - Johanna:

Det kommer bli jättesnyggt tror jag! Ser fram emot att få se bilder sen. Ha en trevlig helg!

#12 - - Livet i byn:

Du, dom pallarna funderade jag på till solstolorna. Precis som du tänkte jag använda dom till bord. De är så fina.

~Livet i byn

#13 - - Lisa:

Så fina de är!

#14 - - mitt rum:

Fina och enkla, vill också ha - men var :)

#15 - - Dessi:

åh det blir säkert snyggt!

#16 - - Malin:

hej!
Vi har också sådana pallar som vi har som sängbord bredvid sängen. De har fått stått ute över vinterna och blivit så skönt slitna.
Hoppas att du får en skön helg och titta gärna in hos mig.
kram Malin

Till top