Mini-Margrethe skålar

Inredning & Shopping / Permalink / 15
En riktigt snygg och användbar skål till det mesta är Margrethe. Den designades redan 1950 av Sigvard Bernadotte och Acton Bjørn och modellen är uppkallad efter danska drottningen Margrethe. Det danska kungahuset gav faktiskt sitt tillstånd till att namnet fick användas. Den har idag blivit en verklig designklassiker och nu kommer en ny mindre modell kallad Mini-Margrethe. Perfekt att använda till smått & gott. Lanseras i flera nya läckra färger som ger en precis den vitamininjektion man behöver i väntan på våren...

image416
Foto: Collage med bilder från F&H of Scandinavia
#1 - - Veronica:

Nej vad söta! Skulle vilja ha en massa lila! :D

#2 - - Hanna-Sofia:

Turkos eller svart till mig tack! :-)

#3 - - mamma millan:

Ååå såå fräsha...vill ha en av vart, beroende på humör!!!!!;)

~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Millan

#4 - - Nettan:

Åh så söta, dom måste jag kolla om dom fått in, önska mig stora när jag fyllde, men färgen jag ville ha va slut så jag fick presentkort istället ;0)...
Kram Nettan

#5 - - annica:

Härliga bunkar. Jag vill ha en i turkost ;)

Kram Annica

#6 - - anna:

sa harliga och manga fina farger. Skall sjalv ta och kopa dem, kan inte betsamma mig for vilken farg dock

#7 - - Pernilla:

Gillar verkligen de skålarna. Så klassiska och fina. Ha en bra dag! Kram

#8 - - Joanna:

Ja visst är de söta, såg dem häromdagen och fastnade direkt. Småskålar och jag vi är kompisar=) Kuddfodralen hemma hos oss kommer ifrån Village, finns i lite andra modeller också (löpare tex.)

#9 - - Lotta:

dom e sa snygga! star pa min önskelista :-)

#10 - - Ingela:

Grön, svart och vit till mig tack!

#11 - - Dessi:

men visst är den fin! det kliar så i fingrarna...

#12 - - Hem & Lyckas Mia:

Läcker blogg du har! Länkar dig, hoppas att det är ok, annars får du säga till. Kram!

#13 - - Snusans Inredningsblogg:

Går och trånar efter en rosa. Men håller mig eftersom det inte finns plats för fler i skåpen här hemma. Vuxet va! :P

#14 - - Maria:

SÅg dem i en tidning idag och tänkte att någon sådan färgglad kommer jag vilja ha! Jag har tre andra större...

#15 - - Maria:

Hej, Jag bara måste ha sådana småiga oxå. Men var hittar jag dem? Vet du ngn återförsäljare?

Till top