#1 - - Mia:

Wow vad roligt! Ska genast in och läsa.

Kram Mia

#2 - - Lotta:

Wow, vad kul att du ör ned där! ska genast kika in och läsa jag med!

#3 - - Pernilla:

Åh, vad skoj! Måste också in och kika på en gång. Trevlig kväll!! Kram Pernilla

#4 - - Johanna:

Va kul! Ska genast titta in och läsa!

#5 - - Fredrik:

kul... hoppas också att du får och har haft en trevlig kväll!

#6 - - Linda P:

Men så trevligt!! Jag tror jag får införskaffa den där väderstationen. Hahaha!

#7 - - Anna i Uppsala:

Har allt kollat i din blogg ett par gånger (var ju tvungen att se bilderna "hemifrån"). Din blogg är jättefin!
/Kusinen

#8 - - MammaAnka:

Tack!
Jag har lite svårigheter att hitta flätat till morgondagens tema, men det är väl detta letandet som är halva "förbannelsen" med temavecka *hehe*
Skall in och läsa om dig i "nättidningen" nu.

#9 - - GÅRDSROMANTIK:

Men gud va häftigt!

Grattis!

Kram Maud

#10 - - mamma millan:

Så kul!!!!!!

Just fotat flätat nu..kommenterade just ditt rutiga nedan!!!!


Kram Millan

~~~

#11 - - mamma millan:

Så kul!!!!!!

Just fotat flätat nu..kommenterade just ditt rutiga nedan!!!!

Kram Millan

~~~

#12 - - pia:

trevligt!
ska kika in där nu...KRAM

#13 - - Sandra:

Vad roligt! Det ska jag genst kika på! Kram Sandra

#14 - - PiM:

Åh, vad kul - måste kika inom & läsa ...

Jadu, om du bor i Skåneland så har jag kanske fotat stenarna på er framsida i stället för vår egen ... hahaha // PiM

#15 - - Camilla:

Härlig inspiration, själv ska jag surfa in o beställa en råsa blomlåda till mitt köksfönster på en gång ;) Tack för dina tips o idéer du kreativa kvinna! God afton

#16 - - Designtjejen:

Åh, vad roligt! Ser helt underbart ut med!

#17 - - Monkan:

Nämen oj då, du är ett proffs alltså! Tänk vad lite man vet. Hjälp, vad ska du tycka om oss amatörer. Ehh, jag menar, det är väl inte så att alla andra bloggare också är proffs?! (Jag började ju bara för att se om jag kunde lära mig lite mer HTML? Det var inte bästa stället, men åååh det är så underbart på alla sätt o vis!).

Jag som just skulle skriva att ditt inlägg 19 april verkligen gör skäl för namnet, vilken inspiration. För mig! Som inte har minsta tillstymmelse till "ute". Ingen balkong, vår gård är liten som ett frimärke, kall o mörk som ett stängt kylskåp... Räddningen är parken på andra sidan gatan, jag brukar sitta på en trappa där och läsa/fika men kanske man ska slå till och köpa lite utemöbler ;-)

Att tangentbordet var det sista jag såg innan jag skulle göra mitt inlägg kan jag ju skylla på att jag ju skriver utan att titta på handsättningen. Man glömmer att det finns...

#18 - - Linda P:

Men Karin, ligger du och sover än?? Och jag som väntade till efter frukost med att lägga in min flätade fredag. Hihihi

http://livinglikelinda.blogg.se/1208637755_temavecka_mnster_flta.html

Ha det gött! Kram

#19 - - Ellas Inspiration:

Monkan! Svar: Ha ha, proffs... väldigt gulligt sagt av dig men ack nej! Jag är lika mycket "inredningsamatör" som nån annan. Jag började blogga för 3 månader men har på dessa månader fångat mångas intresse och fick därför en chans att ge lite shoppingtips till SvD. Lite av en "blogg-askungensaga"...Otroligt roligt men proffs, nej så långt ifrån det går att komma.. Idag är det flätat och mönster i massor... Ha en mysig dag! Kram Karin

#20 - - Lisa:

Grattis vad roligt!!!

#21 - - Britta:

Kul att du är med där. Ellen har blivit inspirerad av dig så hon är på gång att starta en blogg.Vem vet jag kanske också får för mig det.
Ha det bra!

Till top