Ett fång med pussilago...

Trädgårdsliv / Permalink / 14
På väg hem från jobbet så passade jag på att plocka med mig våren in så nu lyser de här små liven upp köksbordet. Just nu sitter 3 små tjejer och äter pannkakor och de kom på ett jättebra nytt namn för dem; pussilago!

image411
Foto: Ellas Inspiration
#1 - - Pernilla:

Vilka söta "pussilago" Härligt med alla blommor som tittar upp överallt nu. Trevlig kväll! Kram

#2 - - Perlan:

Ja pussilago på dig vännen! :) kram

#3 - - Designtjejen:

Åhhhh vad mysigt!!! Hoppas att du också får en jätte härlig kväll!
Kram

#4 - - pia:

tack för inlägget!! jag kan också det där med auto"fniss" jag hittar inte inställningarna för rörliga bilder...Dessutom blir bilderna lite gula ibland. Jag inser att det tar ett tag att lära känna sin kamera. Manualen är inte det roligaste man kan läsa heller, men ack va nödvändigt! Vi hörs igen tack för de fina pussilagobilderna, kram Pia

#5 - - pia:

men åh! vad vårigt...

#6 - - Lotta:

bedåranda namn, pussilago!saa mysigt!

#7 - - Martina:

Mysigt och vårigt med blommor på bordet som man själv har plockat!

#8 - - Linda P:

Visst är det kul att lära sig mer om bildredigering osv. Jag har lärt mig mkt här hemma också genom att sitta och testa och trixa...

Ha en mysig kväll du med! Kram

#9 - - Lantlig charm:

Tack! de dörrarna har jag lagt ner en hel sommar på att kitta och måla. Vi gillar dom! Fin blogg du har
Kram Johanna

#10 - - anna:

så sött!!! och så vårigt!!
Ja i dag är all snö borta, tack för det, nu väntar jag bara på lite varmare väder.
kram
anna

#11 - - Nilla:

Så söta! Några sådana har vi inte hittat.

#12 - - matte:

så passande namn! bara barn kan..
kram

#13 - - Mia:

Jag får såna vårkänslor varje gång jag tittar in här! Det är bra att ha en sån blogg. När jag är deppig vet jag vart jag ska vända mig. :)

Jag har inte sett några tussilago än däremot finns ett mindre hav av lila krokusar i vår innergård. Helt underbart! Det känns som man vaknar lite själv när de tränger upp ur jorden.

Ha de bra/Mia

#14 - - Hanna-Sofia:

Pussilago, vad passande! Man vill verkligen pussa dom där första underbara gula små blommorna.

Till top