Äntligen vårkänslor hemma hos oss!

/ Permalink / 38
Jippi!! Äntligen så har våren kommit med lite sol och värme. Passade perfekt att inviga våra nya småbord som har anlänt. Jag kan berätta att jag är jättenöjd över köpet och de fungerar lika bra som extra sittplats med en liten skön dyna på. Vart jag köpt dem kan du läsa om här.

Glöm inte: Temavecka: Mönster

image458
image459
image460
Foto: Ellas Inspiration
#1 - - Annica:

Vilka härligt glada bilder du bjuder på idag!!!
Fräscha färger som ger glatt humör!

Kram Annica

#2 - - Linda:

Så vårfräscht och mysigt det ser ut! Idag spritter det i kroppen av vårglädje! :-)

Kram

#3 - - Sofie:

Smart att använda de som små bord! Riktigt fint :) Och vilken mysig uteplats. Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Kramar, Sofie

#4 - - Nettan:

Ser taget som ur en "inredningstidning " så hiomla läckert & fräscht, färger som man blir glad & sprallig av.....där vore det inte fel med en fika i vårsolen =0)
Ha en skön fortsatt helg..
Kram Nettan

#5 - - Lisa:

Nej men gisses vad härligt det ser ut!!! (Jag gråter av avundsjuka!) Borden och alla detaljerna med kuddar och ljus gör sig verkligen därute! Kan förstå att det är skönt att vara där, en riktig plats att kunna njuta och koppla av på! Njut och ha en underbar helg!! KRAM

#6 - - Lotta:

det ser alldeles underbart härligt ut! läckra detaljer fran SIA!!

#7 - - Pernilla:

Himla snygga små bord. Funderar på att beställa dem jag med. Visst är det underbart med värmen =) Ha en trevlig kväll! Kram

#8 - - Dessi:

wow, snyggt blev det!

#9 - - mamma millan:

ÅÅÅ såå mysigt, vilka bilder,,serv ut sm från en heminredningstidning ju!!!!!Såå FINT JU!!!!!
Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!

#10 - - Liza:

Härliga vårbilder.. så fina borden är!!! Sen alla fina detaljer du visar - INSPIRERANDE!!!
Ha en skön lördagskväll... jag målar!!!
KRAM!
Liza

#11 - - Johanna:

Va fint det blev! Det blev jättebra med de nya borden! Så vårigt ni har det! Ha en trevlig helg!

#12 - - GÅRDSROMANTIK:

Härliga färger och vilken vacker kruka med text - nu börjar sommarkänslorna komma!

Kram Maud

#13 - - Sandra:

Så snyggt det blev! Kram Sandra

#14 - - Livet i byn:

Åh jag blir grön av avund på att ni kommit så långt i våren. Här plumsar vi ännu i meterhög snö!!

Pallarna blev ju perfekt som bord men som du säger även som extra sittplatser.

~Livet i byn

#15 - - therre:

Ja, oj - det där var varkligen vårmysigt!

#16 - - inredningsgalen:

Så snyggt! Riktig sommar känsla hemma hos dig. Bilderna ser ut att vara tagna direkt ur en inredningstidnig, bra jobbat!

#17 - - dahlarna:

Åh vilka HÄRLIGA bilder! Verkligen VÅR! Jag har en likadan vit soffa & inte löst bordfrågan... Fick en jättebra idé av dig! Hoppas det är OK att jag "lånar" den!? Vilken jättefin rosa blomma. Vad är det för en sort? Ha en fortsatt mysig lördagskväll!

#18 - - Jennie:

Härliga bilder...
Ha de gott!

#19 - - Jill:

Vad snyggt! Där skulle jag vilja sitta med en bok och läsa. Färgkombinationen är verkligen snygg.

Ha det fint!

#20 - - dahlarna:

Hej igen!
Var har du hittat de underbart fina randiga kuddarna & filten?

#21 - - Annika:

Dig kan man lita på! Vilken koll!
Tack så hemskt mycket för hjälpen! Nu kan jag fixa till min egen garderob...kanske.
Ha en jättebra helg!
Kramar Annika

#22 - - Annika:

Så jättefint! Vilka härliga färger! Ha en fin söndag! Kram

#23 - - anna.a:

Underbara bilder..ser superhärligt ut!!
/anna.a

#24 - - Hanna-Sofia:

Så mysigt och fint!

#25 - - Linda P:

Karin, vad duktig du är. Bilderna ser ut som en raklm för Himla :) Skapar en härlig vårkänsla. Hoppas ni har det mysigt när ni fikar så gott. Nu har jag "promotat" din temavecka på bloggen. Jag hänger allså definitivt på... Kram!

#26 - - PiM:

Jättefint!!! Ser SÅ mysigt ut, jag längtar - ska få mammsens & pappsens vita utesoffa - hm, liknar den som du har ... Nu fick jag inspiration av dej :) PiM

#27 - - Nilla:

Härliga färger och soliga vackra bilder!

#28 - - Designtjejen:

GUD vad fint!!! Vilka härliga färger!! Jag gillar verkligen färgerna!!

#29 - - Malin:

Superfint! Jag gillar de randiga kuddarna. Man blir glad av dem ju. Allt du satt ihop blir till en perfekt helhet! Kram

#30 - - Mari:

Visst är borden fina, har invigt ett av mina idag i det fina sommarvädret.

#31 - - Johanna.B:

Gud så fint och färgglatt! Skulle passa in på mitt tema denna vecka. "Grönskande platser" är veckans tema, skulle kunna se det som ett glädjens tecken nu när solen skiner och våren är här. Trädgårdar, balkonger, växthus, altaner, utemöbler och blommor. Häng gärna på och hjälp alla där ute med inspiration inför sommarsäsongen!

#32 - - Pysselprinsessan:

Oj vad härligt det ser ut!! Där skulle jag gärna dricka en kopp kaffe i solen för det ser riktigt inbjudande ut! Å borden är ju superfina!
Kram

#33 - - Sofie:

Jisses vad härligt det ser ut! Det var bra att småborden/pallarna var bra, för jag väntar hem dem. De var restade när jag beställde och kommer i slutet på maj, problemet är bara att jag vill ha dem nu, har tänkt ha dem som sittplatser på vår lilla balkong.
Gillade det syrligt gröna färgen på SIA ljuslyktorna!

#34 - - AnnaKarin:

Wow, jag tänkte också "som ur en inredningstidning"!!! Mycket snyggt och jag gillar de karamelliga färgerna!

#35 - - Sally:

riktigt mysigt!

#36 - - Anonym:

vilka härliga bilder

#37 - - The Untitled:

Gud vad mysigt! Ser ut som en godispåse. Hihi!
Underbart med gifflar!

/theuntitled

#38 - - dahlarna:

Jag bara älskar dessa bilder! Så underbara!

Till top